Adform spouští Global Partner Program, využije svoji adtech platformu

2. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Cílem programu je komerčním partnerům poskytnout strategické příležitosti k růstu a umožnit jim využívat síť a poskytovaná řešení Adformu pro vlastní i potenciální zákazníky.

Společnost Adform oznámila, že spouští svůj nový Global Partner Program. Jeho cílem je umožnit agenturám, resellerům, servisním partnerům a poradenským společnostem po celém světě využívat oborové znalosti a technologická řešení Adformu.

Existují tři úrovně akreditace partnerů – Certified, Professional a Strategic. Každý stupeň akreditace podle společnosti otevírá partnerům další možnosti růstu jejich podnikání a rozvoje jejich týmů.

Funkcemi nabízenými v rámci programu jsou: Demand Side Platform, Supply Side Platform, Ad server, Data Management Platform a řešení ID Fusion, které staví na ochraně soukromí uživatelů.

První partnerské vlaštovky ze světa

Adform vyzdvihuje, že první skupina partnerů programu pochází z regionů USA, EMEA, CEE a MENA a prohlubuje vztahy a dosah společnosti Adform po celém světě.

Jsme moc rádi, že zahajujeme náš Global Partner Program s důvěryhodnými partnery jako jsou DELVE, iSocrates, MINT Square, MiQ a Value Branded Content,“ komentuje Vicky Fosterová, global reseller partnerships drector ve společnosti Adform.

 „Založili jsme ho na tom, že musí být oboustranně výhodný. Jsme tak odhodláni poskytnout všem našim partnerům takovou úroveň podpory, abychom mohli nadále společně růst,“ dodává.

Zdroj: Adform

Čtěte dále

DPD opět rozšiřuje síť, začíná doručovat do OX Point boxů
DPD opět rozšiřuje síť, začíná doručovat do OX Point boxů
Canalys: Spotřebitelský refresh táhne tablety nahoru, trh vyrostl o 9 %
Canalys: Spotřebitelský refresh táhne tablety nahoru, trh vyrostl o 9 %
Česko pod palbou, v dubnu uživatele zasypaly desítky tisíc škodlivých e-mailů
Česko pod palbou, v dubnu uživatele zasypaly desítky tisíc škodlivých e-mailů
T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 %
T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 %
Lama Plus je opět nejlepším distributorem spotřebního materiálu Brother
Lama Plus je opět nejlepším distributorem spotřebního materiálu Brother
Každý druhý Čech měl někdy problém s doručením zásilky
Každý druhý Čech měl někdy problém s doručením zásilky