Datart otevřel největší a nejmodernější prodejnu na Slovensku

5. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart
Nová prodejna v bratislavském centru Eurovea je postavena na konceptu Shopper 21. století a podle Datartu využívá nové trendy, technologie a přístupy k prezentaci zboží.

Společnost Datart otevřela novou prodejnu v bratislavském obchdoním centru Eurovea. Podle Datartu se jedná se o jeho největší a nejmodernější pobočku na Slovensku, která byla postavena na konceptu Shopper 21. století.

Podstatou tohoto principu je podle Datartu humanizace prostoru, která má přispět k tomu, aby spotřebitelé v obchodu strávili co nejvíce času. Prodejna je světlá, vzdušná a nabízí nové materiály, technologie a způsoby prezentace zboží.

Uličky jsou podle Datartu dostatečně široké pro volný pohyb zákazníků s kočárkem nebo invalidním vozíkem. V prodejně jsou zastoupeny všechny kategorie produktů, které Datart prodává, a vystavené jsou vždy nejzajímavější a nejprodávanější produkty.

bitcoin školení listopad 24

Zákazníci mohou současně využít širokou škálu doplňkových služeb a dodávek e-shopu. Dodání zboží z e-shopu Datartu do prodejny je bezplatné. Nová prodejna bude otevřena denně od 10:00 do 21:00 a její podoba se má stát inspirací pro modernizaci dalších slovenských poboček Datartu.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %