Nákupní rádce Heureka.cz ze skupiny Heureka Group letos již pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota.
Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku, udělovaná na základě největšího počtu produktů umístěných v soutěži ProduktRoku. Titul nejpopulárnějšího e-shopu si znovu odnesla Alza.cz, zatímco v kategorii Cena kvality uspěl Spokojenypes.cz.
Cenu kvality získávají e-shopy na základě dlouhodobého hodnocení Ověřeno zákazníky. Ti posuzují nejen rychlost doručení, komunikaci nebo přehlednost webu, ale i celkový nákupní zážitek. V kategorii elektro zde triumfoval OnlineShop, cenu v kategorii PC, gaming a mobily si odnesl Mironet.cz a uznání v kategorii kancelářské techniky putovalo do rukou Gigaprint.cz.
Cena popularity je výsledkem veřejného hlasování, do kterého v letošním roce poslali zákazníci téměř 200 000 hlasů. Absolutním vítězem se stala jako v loňském roce Alza, která si u zákazníků drží stabilně silnou pozici. V kategorii elektro bodoval Datart, PC, gaming a mobily si podobně jako cenu kvality podmanil Mironet a cenu v kategorii kancelářské techniky si odnesl SEVT.
V nové kategorii Značka roku zvítězil Sencor, následovaný Xiaomi na stříbrné a Applem na bronzové příčce.
Zdroj: Heureka.cz