Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarů

8. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Huawei Device
Společnost Huawei, poskytovatel řešení v oblasti IC), oznámila spuštění své vánoční propagační kampaně „Ascend to New Heights“, která poběží i v České republice.

Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarůGlobální propagační kampaň „Ascend to New Heights (Vystoupejte do nových výšin)“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. 12. 2012.

Kampaň Huawei Device obsahuje on-line i offline aktivity a celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Cílem je rozšířit povědomí o značce Huawei Device.

Spotřebitelé mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, kde se kromě získání dalších informací o programu kampaně mohou zúčastnit interaktivního závodu horkovzdušných balónů.

V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku,“ uvádí Huawei v oznámení.

Cyber25 Early

Spotřebitelé v České republice mohou vyhrát i další ceny v podobě 20x účasti pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.

Spotřebitelé mohou informace o soutěži získat také přes mobilní aplikaci „Ascend to New Heights“ pro OS Android, iOS, RIM, a Windows.

Zdroj: Huawei Device

Čtěte dále

Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT
Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje