Konkurence: Největším zadavatelem bannerové reklamy se v listopadu stal Internet Mall

13. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © M.studio - Fotolia.com
V listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. Největší podíl na této částce má Internet Mall.

Konkurence: Internet Mall byl v listopadu největším zadavatelem bannerové reklamyPodle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v listopadu 2012 bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 653 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje vzrostly o 3,3 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o téměř polovinu (47 %).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil Internet Mall, který provozuje internetový obchod Mall.cz. V listopadu využil internetový reklamní prostor v hodnotě 22,7 milionu korun.

Na druhé a třetí příčce se umístili provozovatelé telekomunikačních sítí T-Mobile Czech Republic inzercí v hodnotě 15,1 milionu korun a Telefónica O2 Czech Republic (13,4 milionu korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Tomáš Vaník v TD Synnex povýšil na šéfa divize Specialized Solutions
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Marek Horyl a Martin Vrba povýšili ve skupině Asbis
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje
Šedé eminence internetového provozu? Ne cookies, ale analytické nástroje
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Pozor na falešné bankéře, podvodných telefonátů skokově přibývá
Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT
Každý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně, jedničkou je ChatGPT