Lidé: Miloslav Lujka posiluje Check Point

20. 3. 2009
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Check Point Software Technologies, výrobce v oblasti internetové bezpečnosti, oznámil nástup Miloslava Lujky na pozici channel manažera pro Českou republiku a Slovensko. Jaké jsou jeho plány v prodejním kanálu?

Miloslav Lujka je svobodný, věnuje se fitness a stavbě srubu na VysočiněHlavním úkolem Miloslava Lujky v nové pozici je podpora prodeje a rozvoj partnerského kanálu. Check Point, prostřednictvím lokální partnerské sítě, funguje na obou trzích řadu let. Spíše než budování samotného kanálu tedy nového manažera čekají výzvy v podobě vzdělávání stávajících partnerů. S nárůstem portfolia bezpečnostních řešení s Check Pointu se chce rovněž zaměřit na hledání vysoce specializovaných společností, které vidí potenciál v oblastech jako je např. bezpečnost koncových bodů.

Miloslav Lujka (29) má za sebou více jak 10 let zkušeností v mezinárodních firmách. Do Check Pointu přichází z firmy Vodafone Czech Republic, kde poslední 3 roky na pozici Senior Delivery Manager zastřešoval dodávky klíčových projektů, spolupráci s partnery a prodejci. Dříve působil 5 let v Cisco Systems v České republice a Francii.

„Pozice Channel Managera pro Českou republiku a Slovensko je pro mě zajímavou pracovní výzvou a změnou zároveň. Rád bych navázal na skvělou práci obchodního týmu Check Point a přispěl k rozvoji obchodu a partnerského prodejního kanálu. Check Point vidím jako firmu, která se vyznačuje špičkovou kvalitou produktů v oblasti bezpečnosti, dělá věci, které dávají smysl pro zákazníka a má jasnou historii na trhu," uvedl ke svému nástupu v oficiálním tiskovém oznámení Miloslav Lujka.

Jak Miloslav Lujka upřesnil pro ChannelWorld, partneři se dramatických změn ve strategii obávat nemusí. „Určitě nechystáme žádnou revoluci. Náš přístup a rozvoj strategie vychází z existující partnerské platformy v kombinaci s rozvojem našeho produktového portfolia. Většina partnerů je schopna reagovat na nové produktové přírůstky a změny jsou spíše evoluční."

Vítáni jsou přirozeně i noví partneři. „Náš partnerský program prošel výraznější změnou před 2 lety, tak aby lépe odpovídal změnám, které Check Point učinil v rámci svého chápání bezpečnosti a rozvoje svých řešení. Program je rozdělen na 4 stupně úrovní a reflektuje technickou kvalifikaci, obchodní potenciál, ochotu investovat a reálnou každodenní spolupráci každého partnera," představil stručně Miloslav Lujka nároky na partnery.

Více se můžete o produktech Check Point a partnerském programu dozvědět na oficiálních stránkách výrobce. Miloslav Lujka představí rád výhody spolupráce s Check Pointem čtenářům ChannelWorldu také osobně. Kontaktovat ho můžete na adrese: mlujka@checkpoint.com.

Autorizovanými distributory Check Point jsou v Česku DNS a Soft-Tronik, na Slovensku jde o Atedis.

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First