N-able: 7 z 10 zákazníků MSP poskytovatelů plánuje zvýšit své IT rozpočty

24. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Počet útoků podle průzkumu prudce roste, nejčastější jsou phishing, DDoS a ransomware.

Zebra Systems, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, oznámil výsledky průzkumu, podle kterého prudký růst kybernetických útoků vede sedm z deseti SMB zákazníků poskytovatelů řízených služeb (MSP) ke zvýšení IT rozpočtů.

Nárůst útoků na své klienty podle studie registruje 82 % poskytovatelů, a to v průměru z osmi na čtrnáct útoků měsíčně. Nejčastějšími útoky přitom jsou phishing, DDoS a ransomware.

Průzkum odhalil, že řada zákazníků využívá pouze základní prvky IT bezpečnosti jako např. automatizované zálohování, další klíčové nástroje ale chybí. Většina MSP nabízí klientům dvoufaktorovou autentizaci, avšak pouze 40 % je instaluje na své vlastní systémy.

N-able dále informuje, že jako následek úspěšného útoku na zákazníky uvádí více než 50 % MSP finanční ztráty, 46 % ztrátu zákazníků, 45 % snížení reputace a 28 % ztrátu důvěry zákazníků.

Celkem 70 % SMB zákazníků se podle průzkumu chystá zvýšit své rozpočty na IT bezpečnost, průměrný plánovaný růst rozpočtů je 7 %, což pro MSP poskytovatele představuje zajímavou příležitost.

Zdroj: N-able

 

Channeltrends (dříve ChannelWorld), který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopisV tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.

Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě

Čtěte dále

Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko