Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends

8. 1. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Channeltrends
Začátkem roku 2025 prochází ChannelWorld, nejlepší channel portál v České republice podle analytické společnosti Canalys, jednou z největších změn od svého vzniku. Po šestnácti letech existence mění tištěný magazín i web název na Channeltrends.

Důvodem změny názvu je rozhodnutí původního vlastníka licence ukončit globální licencování značky ChannelWorld. Vydavatelství Internet Info, pod které naše redakce spadá, se však rozhodlo pokračovat ve vydávání magazínu pod novým jménem.

Nový název Channeltrends spolu se sesterskými tituly Computertrends, CIOtrends a CFOtrends zdůrazňuje zaměření na moderní trendy a dynamiku technologického vývoje. Zároveň však zachovává kontinuitu obsahu, na který jsou čtenáři zvyklí. Plánované úpravy tak budou spíše kosmetického charakteru, aby magazín ještě lépe odrážel potřeby současné IT distribuční komunity.

Kromě vydávání magazínu redakce plánuje pokračovat i v doprovodných aktivitách. Nadále budeme vytvářet podcasty i coffee breaky a organizovat expertní debaty u kulatého stolu. Samozřejmě pokračujeme i v pořádání každoroční soutěže pro lokální distributory a výrobce, která si tímto ke svému výročnímu osmnáctému ročníku nadělí i nový název Channeltrends Awards.

Cyber25

Pro čtenáře, kteří nás sledují již řadu let, je změna názvu začátkem nové éry, která staví na pevných základech vybudovaných pod značkou ChannelWorld. Portál Channeltrends bude i nadále zdrojem relevantních informací pro resellery a VAR a bude pokrývat dění v distribuční sféře u nás i za hranicemi.

Věříme, že práce, kterou děláme, má smysl. Naši čtenáři si zaslouží aktuální a odborné informace. Změna názvu tak není koncem, ale příležitostí ukázat, že magazín definuje kvalitní obsah a důvěra čtenářů, bez ohledu na jméno. Koneckonců, co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně.

Čtěte dále

IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
Eset má nového šéfa české pobočky, Juraje Ference vystřídá Jan Urbík
Eset má nového šéfa české pobočky, Juraje Ference vystřídá Jan Urbík
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
I QR kódy mohou být nebezpečné, třetina českých firem čelila útoku
I QR kódy mohou být nebezpečné, třetina českých firem čelila útoku
Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně