Twitter expanduje hlouběji do oblasti elektronické komerce

23. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © tovovan - Fotolia.com
Dedikované stránky budou propagovat vybrané produkty nebo místa a rovnou nabízet možnost koupě. Twitter tím reaguje na nedávné kroky konkurenčních sociálních sítí.

Sociální síť Twitter spustila zkušební provoz nové metody propagace. Prostřednictvím dedikovaných stránek nabídne souhrn relevantních tweetů k danému produktu nebo místu, obrázky a samozřejmě také tlačítko pro nákup.

Tyto stránky se budou uživatelům zobrazovat ve feedu mezi ostatními tweety. Kromě stránek, které bude připravovat sám Twitter, se takto budou zobrazovat i stránky vybraných partnerů z řad celebrit a výrobců. Těchto „kurátorů“ má Twitter v současnosti přibližně čtyřicet.

Zřejmě nebude náhodou, že Twitter tuto novou funkci představil nedlouho poté, co se podobným směrem pustily jiné komunitní sítě; příkladem je například plánované nakupování přes Facebook nebo Pinterest.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Český holding Synequs se svým Enehanem vstupuje na nizozemský trh
Český holding Synequs se svým Enehanem vstupuje na nizozemský trh
Allegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, musejí mít zboží skladem v Evropě
Allegro zpřísňuje požadavky na obchodníky, musejí mít zboží skladem v Evropě
SoftwareOne úspěšně dokončil akvizici společnosti Crayon
SoftwareOne úspěšně dokončil akvizici společnosti Crayon
Kybernetické hrozby rostou, škody sahají do astronomických výšin
Kybernetické hrozby rostou, škody sahají do astronomických výšin
Češi milují digitální peněženky, pro třetinu jsou nejpohodlnější způsob platby
Češi milují digitální peněženky, pro třetinu jsou nejpohodlnější způsob platby
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system
Miroslav Krupa bude novým šéfem IT v eD system