Zuzana Plzenská posiluje marketingový tým TD Synnex

21. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TD Synnex
V pozici marketingové manažerky zodpovídá za kompletní firemní marketingovou strategii a její realizaci.

Společnost TD Synnex Czech Republic oznámila, že na začátku února nastoupila na pozici marketingové manažerky Zuzana Plzenská. V nové roli přebírá zodpovědnost za marketingovou strategii společnosti a za řízení všech marketingových i komunikačních aktivit.

V úzké spolupráci s obchodními týmy a vendory bude realizovat marketingové kampaně na podporu prodeje a rozvíjet vztahy s partnery i celou IT komunitou. K její pracovní náplni bude patřit rovněž online marketing a řízení aktivit na sociálních sítích.

Zuzana přichází s bohatými zkušenostmi z nadnárodních IT společností. Pevně věřím, že je zužitkuje ve prospěch TD Synnex, v projektech podpory našeho produktového portfolia i prezentaci přidané hodnoty, kterou partnerům a jejich prostřednictvím i koncovým uživatelům přinášíme,“ uvedl generální ředitel společnosti Pavel Salák.

Plzenská v minulosti zastávala seniorní marketingové pozice například ve společnostech Sabris či OpenText a jejich partnerů. Má dvě děti, ve volném čase ráda sportuje, věnuje se například turistice, inline bruslení nebo skialpinismu.

Zdroj: TD Synnex

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu