Dell Partner Direct v další fázi: 73 registrovaných partnerů

25. 8. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Dell oznámil dokončení druhé fáze certifikací v rámci programu Dell Partner Direct. Po náboru široké skupiny resellerů vybral výrobce 73 partnerů, kteří získali nominaci na úroveň „Registred Partner“. Jaké výhody vyšší certifikace nabízí a jak se přidat?

Názvem programu Dell Partner Direct zdůrazňuje výrobce význam přímého kontaktu, tentokrát ovšem s partneryPřibližně rok od spuštění programu Dell Partner Direct, prostřednictvím kterého výrobce naplno vstoupil do nepřímého obchodního kanálu, došlo k dalšímu rozvoji partnerské sítě. V rámci prodejců Dellu byla vymezena skupina s nárokem na využívání titulu „Registred Partner". Jedná se o 73 prodejců a dodavatelů služeb, kteří prošli potřebným proškolením a dosáhli požadovaných obratů.

Tato skupina nyní může oficiálně používat logo „Dell Registred Partner" a další cobrandované marketingové materiály. Další z výhod spočívá v možnosti využívat dedikovaného obchodníka Dellu a specializovaného portálu a online obchodu s konfigurátorem Dell. Partneři tak získají zjednodušený přístup ke všem produktům a službám Dell.

Vzhledem k obchodní činnosti, která se u těchto partnerů zaměřuje více na pokročilejší řešení a služby v oblasti IT, mají rovněž zdarma přístup k technologickým seminářům, školením a konzultacím se specialisty Dellu.

Showroomy Dell po celé republice

Mezi další výhody certifikace „Dell Registered Partner" patří také možnost přihlásit se do programu Dell Showroom, a získat tak přístup k demo produktům.

„V každém regionu chceme mít partnera, který vystaví produkty Dellu a získá na ně splatnost odloženou o tři měsíce. Zároveň těmto partnerům pomůžeme s vybavením showroomu a marketingovými materiály. Na druhou stranu se tito partneři zavážou k odběru základní sestavy produktů a umožnění využití prostoru pro prezentaci ostatních partnerů v regionu. Chceme naši síť budovat jako komunitu," vysvětlil koncept Showroomu pro ChannelWorld Stanislav Hájek, channel marketingový manažer společnosti Dell.

Channeltrends letní speciál

Do partnerského programu Dell Partner Direct se stále můžete přihlásit prostřednictvím českých stránek Dell Partner Direct.

Dell plánuje v rámci dalšího rozvoje programu zavést i třetí stupeň certifikace tzv. „Dell Certified Partner", v rámci které bude dostupná řada specializací. Více se o nich i o strategii Dellu v nepřímém obchodním kanále můžete dočíst v rozhovoru se Stanislavem Hájkem a Jiřím Kyselou.

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %