Lenovo mění logo, zastřešuje ThinkPad a IdeaPad

14. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Lenovo oznámila změnu loga a korporátní identity, které mají více odrážet její současný směr. Kvůli propagaci chystá také roadshow.

Lenovo mění logo, zastřešuje ThinkPad a IdeaPadNová korporátní identita má společnost Lenovo představovat jako technologického lídra a zastřešit obě hlavní produktové linie, tedy byznysovou řadu ThinkPad a řadu IdeaPad určenou pro domácnosti.

Původně odlišná komunikace a vizuální styl byly dány převzetím divize mobilních počítačů ThinkPad od společnosti IBM v roce 2005, přičemž notebooky IdeaPad byly přímo produktem společnosti Lenovo.

S novým komunikačním konceptem „For Those Who Do“ výrobce přichází v době, kdy šestý kvartál v řadě vykazuje celosvětově větší meziroční nárůsty než zbytek trhu. V ČR jej rychlostí růstu v prvním čtvrtletí předběhl Samsung. Celkový obrat společnosti za předchozí rok dosáhl 21,6 mld. dolarů.

Novou korporátní identitou Lenovo pozicuje své notebooky jako:

Channeltrends letní speciál

  • nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů;
  • vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.

Lenovo bude nový vizuál promovat od září formou roadshow. Do několika českých měst dorazí tzv. Lenovo truck, ve kterém si návštěvníci budou moci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet novinky uvedené na trh ve stejném kvartálu.

Roadshow začne 6. 9. 2011 v Ostravě a bude pokračovat přes Prahu, Olomouc a Brno.

Zdroj: Lenovo, ChannelWorld

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci