CHt 1/24 Aktuální číslo
ChannelWorld.cz Server pro resellery a VAR
  • Channel
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • Coffee Break
  • Podcast
  • Channeltrends Awards
    • Aktuální ročník
    • O anketě
    • Pravidla ankety
    • Výsledky předchozích ročníků
  • CHt do mailu
    • Hledat
    Channeltrends  »  Témata  »  APEK

    APEK

    31–60 / 86
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana
    • Infografika: Podle čeho si zákazníci vybírají e-shop a kolik se jich vrací?

      Asociace pro elektronickou komerci představila závěry svého výzkumu, ve kterém zkoumala preference zákazníků při výběru e-shopu. Nakupující se kromě ceny zajímají především o přehledné informace o produktu, dopravu a dostupnost skladem. Přibližně pětina zákazníků zůstává věrná „svému“ e-shopu.
      Matěj Čuchna
      1. 9. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Naprostá většina Čechů je spokojená s doručováním zásilek z e-shopů

      Průzkum Asociace pro elektronickou komerci překvapivě ukázal, že celých 98 % dotázaných Čechů je spokojeno s tím, jak je jim doručováno zboží z e-shopů. Mimo jiného se také ukázalo, že od celkové hodnoty nákupu ve výši 1 000 korun zákazníci očekávají dopravu zdarma.
      Matěj Čuchna
      1. 6. 2016
      Doba čtení: 2 minuty

    • APEK: Důvěra zákazníků v e-shopy roste, metody výběru se různí

      Čtvrtina nakupujících využívá srovnávače, další čtvrtina srovnává sama, pětina je věrná svému e-shopu a šestina se spoléhá na uživatelské recenze. Takové jsou závěry průzkum Asociace pro elektronickou komerci. U elektroniky však platí, že cena je dvojnásobnou prioritou oproti věrnosti konkrétnímu obchodu.
      Matěj Čuchna
      11. 2. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • APEK: Reklama ovlivňuje české zákazníky e-shopů více, než si mohou myslet

      Pravidelný průzkum Asociace pro elektronickou komerci ukázal, že počet českých zákazníků e-shopů stále roste a současně s tím roste i jejich průměrný věk. Uživatelé se podle APEK myslně domnívají, že na ně nemá vliv reklama.
      Matěj Čuchna
      29. 1. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • Česká e-commerce vyrostla v roce 2015 o čtvrtinu a má v tom pokračovat i letos

      Pokud bude trh pokračovat v podobném růstu, může za rok 2016 překonat hodnotu 100 miliard korun. Acomware zároveň upozorňuje na stále rostoucí význam mobilního nakupování.
      Matěj Čuchna
      8. 1. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • FAQ pro prodejce: Jste připraveni na novelu zákona na ochranu spotřebitele?

      Na co je potřeba se připravit se změnami v zákoně, které platí od 28. 12., a co přináší mimosoudní řešení sporů, radí Asociace pro elektronickou komerci.
      Jan Mazal
      1. 1. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • APEK: Pondělí 14. 12. bylo nejúspěšnějším dnem v historii české e-commerce

      Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci včera české e-shopy prodaly zboží v celkové hodnotě 700 milionů korun.
      Matěj Čuchna
      15. 12. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: České e-shopy za letošní vánoční sezónu utrží o 20 % více než v loni

      Asociace pro elektronickou komerci předpovídá 20% meziroční nárůst tržeb tuzemských e-shopů na více než 25 miliard korun. Intel zase oslovil velké prodejce a zjistil, jaké budou hity letošních Vánoc v kategoriích nad 5 tisíc Kč a pod 5 tisíc Kč.
      Matěj Čuchna
      20. 11. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • APEK představuje celoevropskou značku důvěry Ecommerce Europe Trustmark

      Novou evropskou značku si na svůj web mohou „nalepit“ všechny české e-shopy disponující národním certfikátem APEK – Certifikovaný obchod. Ecommerce Europe Trustmark je výsledkem dlouhodobého dialogu mezi evropskými asociacemi a má představovat důležitý krok v celoevropské harmonizaci pravidel elektronické komerce.
      Matěj Čuchna
      2. 10. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • Česká e-komerce v růstu překonává evropskou

      V roce 2014 dosáhly obraty evropských internetových prodejců 423,8 miliard eur, což znamená růst o více než 14 %. ČR je na tom ještě lépe.
      Jan Mazal
      19. 6. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • Hlavním bariérami on-line prodeje do zahraničí jsou legislativa a logistika (APEK)

      Největšími překážkami pro vstup na zahraniční trhy jsou z pohledu českých e-shopů rozdílná legislativa v oblasti spotřebitelských práv, logistika a rozdílné daňové úpravy.
      Jan Mazal
      8. 5. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Obchodníci preferují e-shopové řešení na míru

      Studie APEK mapovala nabídku e-shopových řešení na českém trhu a zjišťovala nejen spokojenost obchodníků s jejich dodavateli, ale i částku, kterou za svůj e-shop zaplatili, a jak dlouho jej trvalo spustit.
      Matěj Čuchna
      8. 4. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • Prohlédnou na prodejně, ale nakoupí online? Již ne tak často (APEK)

      U poloviny zákazníků z řad internetových uživatelů hrozí, že obhlédnou zboží v kamenné prodejně, ale nakoupí pak na internetu. Efekt showroomingu však klesá.
      Jan Mazal
      10. 2. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • Infografika: Zákazník e-shopu chce dobré informace, dostupnost a bezplatnou dopravu

      APEK a Mediaresearch vydaly výsledky průzkumu E-Commerce 2014, který zkoumal, co považují čeští zákazníci e-shopů za nejdůležitější atributy kvality.
      Matěj Čuchna
      9. 1. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: E-komerce v roce 2013 globálně vyrostla o 23,6 %, letos má růst podobně

      Celkový obrat internetových obchodů v roce 2013 činil 1,552 bilionu dolarů. Čína se v roce 2014 zřejmě stane největším globálním trhem a odsune USA na druhé místo.
      Matěj Čuchna
      22. 12. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: E-shopům začaly nejdůležitější dva týdny roku

      Den označovaný jako „Cyber Monday“ odstartoval v USA hlavní období předvánočních nákupů v e-shopech. U nás tento „svátek“ neslavíme, ale nejdůležitější dva týdny roku začaly i tuzemským e-shopům.
      Matěj Čuchna
      2. 12. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • Mediaresearch: Většina Čechů nakoupí dárky v e-shopech do konce listopadu

      Průzkum ukázal, že tři čtvrtiny české internetové populace chce nakupovat vánoční dárky v e-shopech. Nakupující spěchají - většina (57 %) chce mít nakoupeno do konce listopadu.
      Matěj Čuchna
      21. 11. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Středoevropský trh e-komerce vyrostl v roce 2013 o 23 %

      Celkem 68 milionů obyvatel střední Evropy utratilo za rok 2013 v e-shopech částku 93,3 miliardy eur. Česká republika se na tom podílela 2,25 %.
      Matěj Čuchna
      14. 11. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Čeští muži v e-shopech nejčastěji nakupují elektroniku, ženy oblečení

      Kromě pohlaví hraje roli například věk. Dražší zboží (počítače, elektronika, bílá technika apod.) si v e-shopech pořizují spíše starší uživatelé. Ti mladší zase nakupují častěji.
      Matěj Čuchna
      6. 11. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • Mediaresearch: Za poslední rok si 42 % českých uživatelů koupilo počítač v e-shopu

      Zároveň si 36 % české internetové populace na internetu během posledních 12 měsíců koupilo mobilní telefon.
      Matěj Čuchna
      21. 10. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Ženy již nakupují on-line častěji než muži

      Pravidelný průzkum Asociace pro elektronickou komerci a agentury Mediaresearch odhalil změny v profilu typického zákazníka českých e-shopů. Nově je to mladá žena z velkého města.
      Matěj Čuchna
      24. 9. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK nabídne bezplatné právní poradenství tápajícím e-tailerům

      Kvůli trvajícím nejasnostem, které panují mezi českými internetovými obchodníky například ohledně reklamací nebo odstoupení od kupní smlouvy, podá APEK svým členům pomocnou ruku.
      Matěj Čuchna
      14. 8. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Elektronická komerce dosáhla v ČR v roce 2013 obratu ve výši 58 miliard Kč

      Celoevropské B2C on-line prodeje dosáhly v roce 2013 meziročního růstu přes 16 % a obratu přes 363 miliard eur.
      Matěj Čuchna
      19. 6. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Počet zákazníků věrných konkrétním e-shopům stále roste

      Asociace pro elektronickou komerci zveřejnila výsledky studie, podle níž stoupá počet zákazníků, kteří nakupují ve svých oblíbených e-shopech, přestože konkurence může nabízet nižší cenu. Ta přesto zůstává klíčovým faktorem při rozhodování.
      Matěj Čuchna
      1. 5. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Už téměř tři čtvrtiny českých uživatelů minimálně jednou za čtvrtletí nakupují on-line

      Tržby on-line maloobchodů v loni meziročně vyrostly o 16 %.
      Matěj Čuchna
      9. 4. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Jen 3 % české internetové populace nikdy nenakoupila v e-shopu

      Ilustrační obrázek
      Hlavním důvodem zůstává chybějící možnost osobně si prohlédnout zboží. Neochota nakupovat on-line je v naprosté většině případů způsobena obavami, špatnou zkušenost uvedlo jen 5 % respondentů.
      Matěj Čuchna
      28. 2. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Polovina zákazníků e-shopů je ochotná za dopravu zaplatit 51 až 100 korun

      Výsledky studie Asociace pro elektronickou komerci ukázaly až 97% spokojenost českých zákazníků s doručování zboží z e-shopů. Zároveň přináší shrnutí nejčastějších negativních zkušeností a rozbor ochoty zákazníků platit za doručení (infografika uvnitř).
      Matěj Čuchna
      18. 2. 2014
      Doba čtení: 3 minuty
    • České e-shopy o vánoční sezóně utržily 18,5 miliardy korun

      Údaje zveřejněné nákupním rádcem Heureka.cz ukazují, že zákazníci utratili v e-shopech v rámci předvánoční sezóny více než 18,5 miliardy korun.
      Matěj Čuchna
      11. 1. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Cena je pro zákazníky hlavní výhodou nakupování v e-shopu

      Průzkum agentury Mediaresearch pro Asociaci pro elektronickou komerci se zaměřil na výhody e-shopů nad kamennými obchody, jak je vidí zákazníci.
      Matěj Čuchna
      28. 11. 2013
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK odhaduje vánoční obraty e-shopů na 18,5 miliardy Kč

      Asociace pro elektronickou komerci zveřejnila odhad obratu internetových prodejců v předvánočním období.
      Matěj Čuchna
      1. 11. 2013
      Doba čtení: do minuty
    31–60 / 86
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana

    Channeltrends Newsletter

    Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.

    Objednat

    Mohlo by vás zajímat

    •  IDC: Severoamerická distribuce se vyrovnává se cly, hardware jde na dračku

    •  Gartner: Kanál křečkuje zásoby, dodávky PC v prvním čtvrtletí vzrostly o 4,8 %

    •  Canalys: Spotřebitelský refresh táhne tablety nahoru, trh vyrostl o 9 %

    • Analýzy
    • AT Computers
    • Distribuce
    • Hardware
    • Channel
    • Novinky ČR
    • Novinky SR
    • Novinky svět
    • Produktové tipy
    • Software

    Všechny témata


    Speciální projekty

    • Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák
      Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák
    • Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu
      Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu
    • Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti
      Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

    Promoakce

    • 22.5. - 31.7. 2025 | HP
      Rozdáváme odměny k notebookům HP
    • 21.5. - 31.8. 2025 | Ezviz
      K vybraným produktům EZVIZ přidáváme visací zámek
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Zdarma onsite carepack k vybraným HP desktopům
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Sluchátka Poly za nákup pracovní stanice HP s RTX grafickou kartou NVIDIA
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Až 20.000 Kč v PLUXEE poukázkách za pracovní stanice HP s procesorem Intel

    Partnerská setkání a semináře

    • 13.6. - 13.6. 2025 | Webinář
      Splunk Attack Analyzer
    • 23.5. - 23.5. 2025 | školení
      Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure
    • 17.6. - 19.6. 2025 | školení
      Architecting on AWS
    • 16.6. - 16.6. 2025 | školení
      AWS Technical Essentials
    • 23.6. - 27.6. 2025 | školení
      Firewall 11.1 Essentials: Configuration and Management (EDU-210)

    Press room

    • QNAP Tech Summit 2025 představuje budoucnost úložišť a sítí založených na umělé inteligenci
    • ATC zve na webinář 27. 5. Intel & Microsoft
    • Nová generace switchů pro pobočky a kanceláře: řada GS-2400 nahrazuje řadu GS-2300
    • Škálovatelná a cenově příznivá síťová řešení Huawei eKit jsou nyní díky EET Group dostupná i v Česku
    • Společnost QNAP představuje TDS-h2489FU-R2


    Dále u nás najdete

    Windows a macOS jsou viry, řekl v Liberci Richard Stallman

    Internet věcí už komunikuje i přes satelit

    Prostitutky nemusí své příjmy danit, určil přelomový rozsudek

    Díky aplikaci nakoupíte v Costa Coffee a pekařství Paul levněji

    Sprite změnil recepturu. Už nebude v zelené láhvi

    Jak jsem se přestal bát elektrických zubních kartáčků

    Na lichvu zprostředkovatelů úvěru je zákon krátký

    Když už smažit, tak na řepkovém oleji spíš než na slunečnicovém

    Jak si v mobilním telefonu zajistit soukromí a kontrolu nad daty?

    Co to jsou dohadné položky a proč je nutné o nich účtovat?

    Digitální kurzy dotované státem příští rok zdraží

    Výhody a nevýhody registrace k DPH u dobrovolných plátců

    Mít pár kilo navíc jako pojistku pro případ vážné nemoci?

    Jak zabránit exekutorovi, aby vám doma zabavil majetek?

    Java slaví 30. narozeniny, změnila svět programování

    Madlenka může odložit respirátor. Ale na dárce stále čeká

    Více než 50 % internetového provozu vytváří šest firem

    Nová technika umožňuje snadnou tvorbu malwaru pomocí AI

    Otravný dyshidrotický ekzém vyvolávají kovy

    Němci chtějí skončit s DSL, do roku 2030 to ale zřejmě nebude

    • Channeltrends.cz do mailu
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

     

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.