CHt 2/25 Nové číslo
ChannelWorld.cz Server pro resellery a VAR
  • Channel
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • Coffee Break
  • Podcast
  • Channeltrends Awards
    • Aktuální ročník
    • O anketě
    • Pravidla ankety
    • Výsledky předchozích ročníků
  • CHt do mailu
    • Hledat
    Channeltrends  »  Témata  »  APEK

    APEK

    31–60 / 86
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana
    • Infografika: Podle čeho si zákazníci vybírají e-shop a kolik se jich vrací?

      Asociace pro elektronickou komerci představila závěry svého výzkumu, ve kterém zkoumala preference zákazníků při výběru e-shopu. Nakupující se kromě ceny zajímají především o přehledné informace o produktu, dopravu a dostupnost skladem. Přibližně pětina zákazníků zůstává věrná „svému“ e-shopu.
      Matěj Čuchna
      1. 9. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Naprostá většina Čechů je spokojená s doručováním zásilek z e-shopů

      Průzkum Asociace pro elektronickou komerci překvapivě ukázal, že celých 98 % dotázaných Čechů je spokojeno s tím, jak je jim doručováno zboží z e-shopů. Mimo jiného se také ukázalo, že od celkové hodnoty nákupu ve výši 1 000 korun zákazníci očekávají dopravu zdarma.
      Matěj Čuchna
      1. 6. 2016
      Doba čtení: 2 minuty

    • APEK: Důvěra zákazníků v e-shopy roste, metody výběru se různí

      Čtvrtina nakupujících využívá srovnávače, další čtvrtina srovnává sama, pětina je věrná svému e-shopu a šestina se spoléhá na uživatelské recenze. Takové jsou závěry průzkum Asociace pro elektronickou komerci. U elektroniky však platí, že cena je dvojnásobnou prioritou oproti věrnosti konkrétnímu obchodu.
      Matěj Čuchna
      11. 2. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • APEK: Reklama ovlivňuje české zákazníky e-shopů více, než si mohou myslet

      Pravidelný průzkum Asociace pro elektronickou komerci ukázal, že počet českých zákazníků e-shopů stále roste a současně s tím roste i jejich průměrný věk. Uživatelé se podle APEK myslně domnívají, že na ně nemá vliv reklama.
      Matěj Čuchna
      29. 1. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • Česká e-commerce vyrostla v roce 2015 o čtvrtinu a má v tom pokračovat i letos

      Pokud bude trh pokračovat v podobném růstu, může za rok 2016 překonat hodnotu 100 miliard korun. Acomware zároveň upozorňuje na stále rostoucí význam mobilního nakupování.
      Matěj Čuchna
      8. 1. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • FAQ pro prodejce: Jste připraveni na novelu zákona na ochranu spotřebitele?

      Na co je potřeba se připravit se změnami v zákoně, které platí od 28. 12., a co přináší mimosoudní řešení sporů, radí Asociace pro elektronickou komerci.
      Jan Mazal
      1. 1. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • APEK: Pondělí 14. 12. bylo nejúspěšnějším dnem v historii české e-commerce

      Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci včera české e-shopy prodaly zboží v celkové hodnotě 700 milionů korun.
      Matěj Čuchna
      15. 12. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: České e-shopy za letošní vánoční sezónu utrží o 20 % více než v loni

      Asociace pro elektronickou komerci předpovídá 20% meziroční nárůst tržeb tuzemských e-shopů na více než 25 miliard korun. Intel zase oslovil velké prodejce a zjistil, jaké budou hity letošních Vánoc v kategoriích nad 5 tisíc Kč a pod 5 tisíc Kč.
      Matěj Čuchna
      20. 11. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • APEK představuje celoevropskou značku důvěry Ecommerce Europe Trustmark

      Novou evropskou značku si na svůj web mohou „nalepit“ všechny české e-shopy disponující národním certfikátem APEK – Certifikovaný obchod. Ecommerce Europe Trustmark je výsledkem dlouhodobého dialogu mezi evropskými asociacemi a má představovat důležitý krok v celoevropské harmonizaci pravidel elektronické komerce.
      Matěj Čuchna
      2. 10. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • Česká e-komerce v růstu překonává evropskou

      V roce 2014 dosáhly obraty evropských internetových prodejců 423,8 miliard eur, což znamená růst o více než 14 %. ČR je na tom ještě lépe.
      Jan Mazal
      19. 6. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • Hlavním bariérami on-line prodeje do zahraničí jsou legislativa a logistika (APEK)

      Největšími překážkami pro vstup na zahraniční trhy jsou z pohledu českých e-shopů rozdílná legislativa v oblasti spotřebitelských práv, logistika a rozdílné daňové úpravy.
      Jan Mazal
      8. 5. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Obchodníci preferují e-shopové řešení na míru

      Studie APEK mapovala nabídku e-shopových řešení na českém trhu a zjišťovala nejen spokojenost obchodníků s jejich dodavateli, ale i částku, kterou za svůj e-shop zaplatili, a jak dlouho jej trvalo spustit.
      Matěj Čuchna
      8. 4. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • Prohlédnou na prodejně, ale nakoupí online? Již ne tak často (APEK)

      U poloviny zákazníků z řad internetových uživatelů hrozí, že obhlédnou zboží v kamenné prodejně, ale nakoupí pak na internetu. Efekt showroomingu však klesá.
      Jan Mazal
      10. 2. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • Infografika: Zákazník e-shopu chce dobré informace, dostupnost a bezplatnou dopravu

      APEK a Mediaresearch vydaly výsledky průzkumu E-Commerce 2014, který zkoumal, co považují čeští zákazníci e-shopů za nejdůležitější atributy kvality.
      Matěj Čuchna
      9. 1. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: E-komerce v roce 2013 globálně vyrostla o 23,6 %, letos má růst podobně

      Celkový obrat internetových obchodů v roce 2013 činil 1,552 bilionu dolarů. Čína se v roce 2014 zřejmě stane největším globálním trhem a odsune USA na druhé místo.
      Matěj Čuchna
      22. 12. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: E-shopům začaly nejdůležitější dva týdny roku

      Den označovaný jako „Cyber Monday“ odstartoval v USA hlavní období předvánočních nákupů v e-shopech. U nás tento „svátek“ neslavíme, ale nejdůležitější dva týdny roku začaly i tuzemským e-shopům.
      Matěj Čuchna
      2. 12. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • Mediaresearch: Většina Čechů nakoupí dárky v e-shopech do konce listopadu

      Průzkum ukázal, že tři čtvrtiny české internetové populace chce nakupovat vánoční dárky v e-shopech. Nakupující spěchají - většina (57 %) chce mít nakoupeno do konce listopadu.
      Matěj Čuchna
      21. 11. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Středoevropský trh e-komerce vyrostl v roce 2013 o 23 %

      Celkem 68 milionů obyvatel střední Evropy utratilo za rok 2013 v e-shopech částku 93,3 miliardy eur. Česká republika se na tom podílela 2,25 %.
      Matěj Čuchna
      14. 11. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Čeští muži v e-shopech nejčastěji nakupují elektroniku, ženy oblečení

      Kromě pohlaví hraje roli například věk. Dražší zboží (počítače, elektronika, bílá technika apod.) si v e-shopech pořizují spíše starší uživatelé. Ti mladší zase nakupují častěji.
      Matěj Čuchna
      6. 11. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • Mediaresearch: Za poslední rok si 42 % českých uživatelů koupilo počítač v e-shopu

      Zároveň si 36 % české internetové populace na internetu během posledních 12 měsíců koupilo mobilní telefon.
      Matěj Čuchna
      21. 10. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Ženy již nakupují on-line častěji než muži

      Pravidelný průzkum Asociace pro elektronickou komerci a agentury Mediaresearch odhalil změny v profilu typického zákazníka českých e-shopů. Nově je to mladá žena z velkého města.
      Matěj Čuchna
      24. 9. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK nabídne bezplatné právní poradenství tápajícím e-tailerům

      Kvůli trvajícím nejasnostem, které panují mezi českými internetovými obchodníky například ohledně reklamací nebo odstoupení od kupní smlouvy, podá APEK svým členům pomocnou ruku.
      Matěj Čuchna
      14. 8. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Elektronická komerce dosáhla v ČR v roce 2013 obratu ve výši 58 miliard Kč

      Celoevropské B2C on-line prodeje dosáhly v roce 2013 meziročního růstu přes 16 % a obratu přes 363 miliard eur.
      Matěj Čuchna
      19. 6. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Počet zákazníků věrných konkrétním e-shopům stále roste

      Asociace pro elektronickou komerci zveřejnila výsledky studie, podle níž stoupá počet zákazníků, kteří nakupují ve svých oblíbených e-shopech, přestože konkurence může nabízet nižší cenu. Ta přesto zůstává klíčovým faktorem při rozhodování.
      Matěj Čuchna
      1. 5. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Už téměř tři čtvrtiny českých uživatelů minimálně jednou za čtvrtletí nakupují on-line

      Tržby on-line maloobchodů v loni meziročně vyrostly o 16 %.
      Matěj Čuchna
      9. 4. 2014
      Doba čtení: 1 minuta
    • APEK: Jen 3 % české internetové populace nikdy nenakoupila v e-shopu

      Ilustrační obrázek
      Hlavním důvodem zůstává chybějící možnost osobně si prohlédnout zboží. Neochota nakupovat on-line je v naprosté většině případů způsobena obavami, špatnou zkušenost uvedlo jen 5 % respondentů.
      Matěj Čuchna
      28. 2. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK: Polovina zákazníků e-shopů je ochotná za dopravu zaplatit 51 až 100 korun

      Výsledky studie Asociace pro elektronickou komerci ukázaly až 97% spokojenost českých zákazníků s doručování zboží z e-shopů. Zároveň přináší shrnutí nejčastějších negativních zkušeností a rozbor ochoty zákazníků platit za doručení (infografika uvnitř).
      Matěj Čuchna
      18. 2. 2014
      Doba čtení: 3 minuty
    • České e-shopy o vánoční sezóně utržily 18,5 miliardy korun

      Údaje zveřejněné nákupním rádcem Heureka.cz ukazují, že zákazníci utratili v e-shopech v rámci předvánoční sezóny více než 18,5 miliardy korun.
      Matěj Čuchna
      11. 1. 2014
      Doba čtení: 2 minuty
    • Mediaresearch: Cena je pro zákazníky hlavní výhodou nakupování v e-shopu

      Průzkum agentury Mediaresearch pro Asociaci pro elektronickou komerci se zaměřil na výhody e-shopů nad kamennými obchody, jak je vidí zákazníci.
      Matěj Čuchna
      28. 11. 2013
      Doba čtení: 2 minuty
    • APEK odhaduje vánoční obraty e-shopů na 18,5 miliardy Kč

      Asociace pro elektronickou komerci zveřejnila odhad obratu internetových prodejců v předvánočním období.
      Matěj Čuchna
      1. 11. 2013
      Doba čtení: do minuty
    31–60 / 86
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana

    Channeltrends Newsletter

    Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.

    Objednat

    Mohlo by vás zajímat

    •  IDC: Výrobci tiskáren mají důvod k úsměvu, trh v prvním čtvrtletí rostl

    •  IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil

    • Analýzy
    • AT Computers
    • Distribuce
    • Hardware
    • Channel
    • Novinky ČR
    • Novinky SR
    • Novinky svět
    • Produktové tipy
    • Software

    Všechny témata


    Speciální projekty

    • Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

      Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

    • Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

      Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

    • Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

      Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

    Promoakce

    • 1.7. - 31.7. 2025 | TP-Link
      TDL body do věrnostního programu TD SYNNEX za nákupy TP-Link
    • 1.7. - 31.7. 2025 | ACER
      Začněte s notebookem Acer a vydělejte!
    • 7.7. - 18.7. 2025 | LENOVO
      Pěkné ceny na Lenovo.
    • 1.7. - 30.9. 2025 | CANON
      Sbírejte body, získejte poukázky!
    • 1.7. - 30.9. 2025 | CANON
      Jaká je Vaše oblíbená vůně?

    Partnerská setkání a semináře

    • 25.9. - 25.9. 2025 | školení
      HPE Aruba Networking Central BASIC
    • 16.9. - 16.9. 2025 | školení
      HPE Aruba Networking Switching BASIC
    • 8.9. - 10.9. 2025 | školení
      Firewall: Troubleshooting (EDU-330)
    • 2.9. - 3.9. 2025 | školení
      F5 Administering BIG-IP
    • 4.8. - 7.8. 2025 | školení
      Veeam Backup & Replication v12.3:Configure, Manage and Recover

    Press room

    • 100MEGA představuje nové prémiové kamery do auta Dahua ve své exkluzivní distribuci!
    • Vivolink přináší jistotu do profesionálních AV instalací
    • Chraňte se s ATC
    • Společnost QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig
    • EET Group: Náhradní díly jako strategická cesta k udržitelnosti


    Dále u nás najdete

    České firmy stále podceňují kyberbezpečnost, polovina utratí méně než 100 tisíc ročně

    Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně

    Lidé se selháním srdce snáze najdou doktora

    Zájem o nemovitostní fondy roste. Jakou mají výkonnost?

    Po škole do zahraničí na brigádu. Jak to bude se zdravotkem?

    Černá obrazovka smrti ve Windows bude učitečnější

    Kolik platila loni ministerstva za IT specialisty?

    Odvar z vrbové kůry se užíval proti horečce

    Live streaming sportů trhá rekordy, internetové sítě čelí náporu

    Takto vypadá obnažený AI superčip od Nvidie

    Ostrý byznys: Aleš brousí nože rukama i srdcem

    Násilné počítačové hry jako zdroj násilného chování?

    Letní dvojčíslo Computertrends je tady

    Brýle z drogerie byste měli nosit jen krátce, varuje lékař

    Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends

    AI je už v podvodech přesvědčivější než lidé

    Jako jedoucí vlak. Proč je magnetická rezonance tak hlučná?

    Málokdo ví, že bakterie v mase zničí nejméně pět minut na grilu

    Mezi příznaky salmonelózy patří i vysoká horečka

    Prázdninové svátky jsou o víkendu. Budou obchody otevřené?

    • Channeltrends.cz do mailu
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

     

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.