CHt 2/25 Aktuální číslo
ChannelWorld.cz Server pro resellery a VAR
  • Channel
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • Coffee Break
  • Podcast
  • Channeltrends Awards
    • Aktuální ročník
    • O anketě
    • Pravidla ankety
    • Výsledky předchozích ročníků
  • CHt do mailu
    • Hledat
    Channeltrends  »  Témata  »  GfK

    GfK

    61–90 / 219
    První strana Předchozí strana 1 2 3 4 5 6 7 Následující strana Poslední strana
    • GfK: Západoevropský trh elektroniky a spotřebičů v prvním kvartálu stagnoval

      Růst v segmentech domácích spotřebičů a telekomunikací stačil pouze na vyrovnání poklesu v ostatních sektorech. Celkové tržby za první čtvrtletí dosáhly 50,8 miliardy eur.
      Matěj Čuchna
      23. 6. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Motivace pro rozhodování mezi e-tailem a retailem jsou si překvapivě podobné

      Výzkum společnosti GfK si dal za úkol ověřit obecně tradované motivace spotřebitelů, podle kterých se rozhodují mezi nákupem on-line a off-line. Výsledky ukázaly, že důvody, které vedou k rozhodnutí pro e-shop, nebo pro kamenný obchod, se leckde překrývají.
      Matěj Čuchna
      8. 6. 2016
      Doba čtení: 3 minuty

    • GfK: Český trh technického zboží stagnuje, nepomohl ani 20% růst telekomunikací

      V prvním kvartálu 2016 dosáhl trh jen velmi mírného meziročního růstu. Zatímco tržby v segmentu telekomunikací vystřelily o 20 % a dařilo se i prodeji domácích spotřebičů. Sektory IT, spotřební elektroniky, kancelářské techniky i fota si meziročně pohoršily a prakticky tak vynulovaly slibné výsledky růstových segmentů.
      Zdeněk Bárta
      31. 5. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Slovenský trh elektroniky a spotrebičov vzrástol o 8 %, najmä vďaka telekomunikáciám

      Sektor telekomunikácií dosiahol od januára do marca takmer 40% rastu, darilo sa aj v sektoroch malých a veľkých spotrebičov. Ostatné sektory v porovnaní s prvým štvrťrokom 2015 klesali.
      Zdeněk Bárta
      30. 5. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • Zdeněk Bárta, GfK: Tržní podíl originálních tiskových náplní mírně roste

      Vývoj českého trhu s tiskovými náplněmi komentuje Zdeněk Bárta ze společnosti GfK Czech na základě výsledků obchodního panelu založeného na kontinuálním monitorování trhu se zbožím dlouhodobé spotřeby.
      Zdeněk Bárta
      10. 5. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: V České republice se za rok 2015 prodalo 2,5 milionu chytrých telefonů

      Český trh chytrých telefonů roste jednociferně, stejně jako ten globální. Hlavním tahounem světového trhu jsou podle analýzy GfK výsledky rozvojových trhů v Asii v čele s Indií.
      Matěj Čuchna
      7. 4. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Západoevropský trh technického zboží zakončil rok 2015 růstem o 2,8 %

      Nálada spotřebitelů je dobrá a trh technického spotřební zboží v západní Evropě vyrostl za rok 2015 o 2,9 %. V posledním kvartálu se pak zvýšil o 2,8 %, přičemž nejvyšším tempem rostl segment telekomunikací.
      Matěj Čuchna
      17. 3. 2016
      Doba čtení: 5 minut
    • GfK: Téměř čtvrtina spotřebitelů považuje virtuální interakci za ekvivalent fyzické

      Zjištění analytiků z GfK představuje důležitou informaci pro marketing, komunikaci, zákaznickou podporu a další odvětví. Čeští se respondenti však bohužel projevili jako větší tradicionalisté než většina ostatních národů.
      Matěj Čuchna
      3. 3. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: Disruptivní změny jsou výzvou pro distributory i prodejce

      Technologické inovace budou zrychlovat a přinášet stále nové obchodní modely. Prodejci a distributoři se tomu musí podle GfK přizpůsobit. Co můžete od trhu očekávat?
      Jan Mazal
      29. 2. 2016
      Doba čtení: 5 minut
    • GfK: Slovenský trh elektroniky a spotrebičov vzrástol za posledný kvartál 2015 o 6 %

      Darilo sa sektoru telekomunikácií, aj v sektoru spotrebičov. K poklesom naopak došlo v segmentoch informačných technológií a fototechniky. Na predaj technického spotrebného tovaru má pozitívny dopad spotrebiteľská dôvera.
      Zdeněk Bárta
      17. 2. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: Český trh technického spotřebního zboží zakončil rok 2015 solidním růstem

      Trh vyrostl ve čtvrtém kvartálu 2015 o bezmála 10 %, přičemž rostl ve všech segmentech s výjimkou fotoaparátů. Na pozitivním výsledku se podle GfK podepsala pozitivní makroekonomická situace a s ní spojená rostoucí důvěra spotřebitelů.
      Zdeněk Bárta
      16. 2. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Třetina zákazníků e-shopů nakupuje vánoční dárky přes mobilní zařízení

      Předvánoční průzkum společnosti GfK pro společnost PayPal ukázal, že drtivá většina spotřebitelů nakupuje vánoční dárky přes internet, z toho třetina přes mobilní zařízení. Pouze 7,2 % oslovených Čechů nikdy nekoupilo vánoční dárek on-line.
      Matěj Čuchna
      10. 12. 2015
      Doba čtení: 1 minuta
    • GfK: Západoevropský trh elektroniky a spotřebičů si ve 3. kvartálu udržel mírný růst

      Výsledky výzkumu GfK Temax Western Europe hovoří o růstu západoevropského trhu o 3,1 % na bezmála 50 miliard eur. Pozitivní vývoj vykázaly všechny segmenty s výjimkou spotřební elektroniky a fotoaparátů.
      Matěj Čuchna
      8. 12. 2015
      Doba čtení: 5 minut
    • Zdeněk Bárta, GfK: Tablety jdou do dvouciferných ztrát

      Vývoj českého trhu s tablety komentuje Zdeněk Bárta ze společnosti GfK Czech na základě výsledků obchodního panelu založeného na kontinuálním monitorování trhu se zbožím dlouhodobé spotřeby.
      Zdeněk Bárta
      23. 11. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: Slovenský trh technického tovaru vykázal za tretí kvartál nárast o viac ako 5 %

      Darilo sa sektoru telekomunikácií, aj v sektoru spotrebičov. K poklesom naopak došlo v segmentoch informačných technológií, spotrebnej elektroniky a fototechniky.
      Matěj Čuchna
      20. 11. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: Český trh technického spotřebního zboží i nadále roste, ale pomaleji

      Výsledky GfK Temax Czeh Republic za třetí kvartál ukazují, že náš trh elektroniky a spotřebičů sice roste, ale už jen jednociferně. V letošním druhém kvartálu trh posílil o 14 %, nyní to bylo pouze lehce nad 5 %.
      Matěj Čuchna
      19. 11. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Ve stagnujícím segmentu televizorů vynikají UHD a chytré modely

      Globální trh segmentu televizí a audia spotřební elektroniky má letos zažít mírný růst tržeb, a to díky novým technologiím.
      Matěj Čuchna
      22. 9. 2015
      Doba čtení: 5 minut
    • GfK: Západoevropský trh elektroniky a spotřebičů pokračuje v mírném růstu

      Trh ve druhém kvartálu 2015 vykázal meziroční růst o 2,3 % na hodnotu 46,2 miliardy eur. Pomohly zejména segmenty telekomunikací a domácích spotřebičů. Optimismus z prvního kvartálu se však vlivem nestabilní ekonomické situace mírně vytrácí.
      Matěj Čuchna
      15. 9. 2015
      Doba čtení: 5 minut
    • Zdeněk Bárta, GfK: Nové modely smartphonů jsou na vzestupu

      Výsledky obchodního panelu GfK založené na kontinuálním monitorování trhu se zbožím dlouhodobé spotřeby komentuje pro ChannelWorld Zdeněk Bárta ze společnosti GfK Czech.
      Zdeněk Bárta
      31. 8. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: Slovenský trh technického tovaru vykázal mierny nárast o 3 %

      Stagnáciu trhu spôsobil hlavne meziročný pokles v kľúčových segmentoch informačných technológií a spotrebnej elektroniky, silný rast zaznamenala naopak oblasť telekomunikácií.
      Matěj Čuchna
      24. 8. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: Český trh technického spotřebního zboží roste, stejně jako důvěra spotřebitelů

      Výsledky šetření GfK TEMAX za druhé čtvrtletí ukázaly, že český trh technického spotřebního zboží vyrosl o 14 %. S výjimkou fotoaparátů rostly všechny segmenty, nejvíce pak telekomunikace, konkrétně o 37,6 %.
      Matěj Čuchna
      21. 8. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • Incoma GfK: Češi jsou po krizi stále opatrní nakupovat, ale lepší se to

      Studie Elektro 2015 společnosti Incoma GfK přinesla řadu informací o preferencích českého spotřebitele, co se týče zboží z kategorie elektro. V prvé řadě ho zajímá cena, nejčastěji si plánuje koupit nový počítač a každý třetí se rozhoduje podle letákových kampaní.
      Matěj Čuchna
      8. 7. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: V EU opět roste kupní síla spotřebitelů při téměř nulové inflaci

      Kupní síla v Evropské unii v roce 2014 vyrostla meziročně o 2,5 %, zatímco inflace stagnovala při 0,6 %. Pro rok 2015 GfK počítá s 0,5% růstem kupní síly a 0,2% inflací.
      Matěj Čuchna
      17. 6. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Zdeněk Bárta, GfK: Nejprodávanějším sortimentem v elektronice jsou sluchátka

      Výsledky obchodního panelu GfK založené na kontinuálním monitorování trhu se zbožím dlouhodobé spotřeby komentuje pro ChannelWorld Zdeněk Bárta ze společnosti GfK Czech.
      Zdeněk Bárta
      15. 6. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: Západoevropský trh elektroniky a spotřebičů mírně roste a budí optimismus

      Studie GfK Temax hovoří o 3,4% růstu trhu v prvním kvartálu roku 2015. Tržby z IT sice poklesly, ale Windows 10 budí naději na změnu k lepšímu. Segment telekomunikací vyrostl o solidních 16,2 %.
      Matěj Čuchna
      12. 6. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • GfK: Slovenský trh IT v 1. štvrťroku zachraňovali počítače a monitory

      Výsledky štúdie GfK Temax Slovensko za prvý kvartál 2015 ukazujú mierny rast trhu IT a kancelárskej techniky.
      Zdeněk Bárta
      19. 5. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • GfK: Český trh IT rostl v 1. čtvrtletí o desetinu

      Výsledky studie GfK Temax Czech Republic za první čtvrtletí 2015 ukazují udržení tempa trhu IT a velmi pozitivní vývoj trhu telekomunikací.
      Zdeněk Bárta
      18. 5. 2015
      Doba čtení: 4 minuty
    • Zdeněk Bárta, GfK: Prodej tiskových náplní loni klesal

      Vývoj českého trhu se spotřebním materiálem komentuje Zdeněk Bárta, Consumer Choices Director CZ&SK, ze společnosti GfK Czech na základě výsledků obchodního panelu GfK založeného na kontinuálním monitorování trhu se zbožím dlouhodobé spotřeby.
      Zdeněk Bárta
      4. 5. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: O platby chytrými hodinkami má zájem jen třetina spotřebitelů

      Průzkum odhalil převážně odmítavý nebo lhostejný postoj spotřebitelů k možnosti platit v obchodech chytrými hodinkami. Spotřebitelé se obávají nízkého zabezpečení a nemají příliš jasno v tom, v čem by byla platba hodinkami lepší oproti současným metodám.
      Matěj Čuchna
      1. 4. 2015
      Doba čtení: 2 minuty
    • GfK: Prodej fitness náramků a chytrých hodinek se v roce 2015 ztrojnásobí

      Analytici z GfK uvádějí, že zatímco v roce 2014 se globálně prodalo 17,6 milionu jednotek, z toho 4,1 milionu chytrých hodinek, letos to bude celkem 51,2 milionu a chytré hodinky budou tvořit více než polovinu.
      Matěj Čuchna
      17. 3. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    61–90 / 219
    První strana Předchozí strana 1 2 3 4 5 6 7 Následující strana Poslední strana

    Channeltrends Newsletter

    Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.

    Objednat

    Mohlo by vás zajímat

    •  Canalys: Cla stoupají, poptávka stagnuje. Dodávky mobilů v druhém čtvrtletí nerostly

    •  Velká anketa Channeltrends: Jak si stojí česká distribuce v éře umělé inteligence

    •  Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků setrvale stoupají

    • Analýzy
    • AT Computers
    • Distribuce
    • Hardware
    • Channel
    • Novinky ČR
    • Novinky SR
    • Novinky svět
    • Produktové tipy
    • Software

    Všechny témata


    Speciální projekty

    • Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

      Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

    • Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

      Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

    Promoakce

    • 1.7. - 30.9. 2025 | Lenovo
      Podpora 50 € na Lenovo ThinkPad!
    • 19.8. - 31.8. 2025 | Microsoft
      Na plný plyn s MS Office
    • 18.8. - 14.9. 2025 | Dell
      Poukazy Pluxee za nákupy Dell
    • 18.8. - 19.9. 2025 | WD
      Nyní se vyplatí koupit disky WD
    • 7.8. - 31.8. 2025 | LG
      Špičkový monitor se zaváděcí slevou 10 %

    Partnerská setkání a semináře

    • 27.8. - 27.8. 2025 | webinář
      Webinář Acronis: 30 minut k bezpečné migraci z VMware do Proxmoxu
    • 15.9. - 18.9. 2025 | roadshow
      ALSO Kick-off Roadshow: Co je nového v FY2026?
    • 28.8. - 28.8. 2025 | webinář
      Exkluzivní webinář pro partnery ALSO: Adobe Partner Update
    • 23.9. - 23.9. 2025 | konference
      IT konference: Arrow Forum 2025
    • 16.9. - 16.9. 2025 | Seminář
      Microsoft & Veeam Security Roadshow – Bratislava

    Press room

    • QNAP videa z kuchyně ATC
    • Speciální novinka: LANCOM LW-700
    • ATC webinář AMD & Microsoft 26. 8. 2025
    • ALSO spouští přípravná školení certifikační zkoušky Microsoft
    • Iniciativa SBTi schválila cíle skupiny Zyxel Group v oblasti snižování emisí uhlíku


    Dále u nás najdete

    Děkuji, ale už nechci. Proč někteří lidé odmítají další léčbu?

    Kolik Češi utrácí za mobilní příslušenství, jak dlouho jim vydrží?

    Mzda versus plat. Jak nechybovat při odměňování zaměstnanců

    Online psychoterapie bez čekání. Přispět mohou zdravotní pojišťovny

    Lovosice prohrály s Agrofertem spor o daň z nemovitostí

    Historie francovky začala koňakem. Pozor, má se užívat jen zevně

    Tomáš Havryluk: Slyším, jak ve zdravotnictví praskají ledy

    Jako z bondovky. Britská firma vyvinula „raketový“ batoh

    Sdílená kola od nextbiku dojela už i do menších měst

    Závod o studentské bydlení vrcholí. Kdo zaváhá, odejde s prázdnou, nebo zaplatí „raketu“

    Jak poplést drony, aby nedělaly to, co mají

    Ministerstvo: Ať e-shopy mají tlačítko pro odstoupení od smlouvy

    Na trh míří dvě novinky ze světa potravin, které potěší hlavně střeva

    Velké změny pro média: co chystají politici po volbách?

    Náklady, které podnikatelé často přehlížejí

    Léto v reklamě plné překvapení: Kečupové smoothie i Trump v Linzi

    Osvobození zaměstnaneckých benefitů čeká další změna

    Od Land Roveru po Tesco: Co víte o britských značkách?

    Kvůli svým očím byste se měli řídit pravidlem 20/20/20

    Každý je schopen zabít, stačí silný tlak, říká kriminalista

    • Channeltrends.cz do mailu
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

     

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.