CHt 1/24 Aktuální číslo
ChannelWorld.cz Server pro resellery a VAR
  • Channel
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • Coffee Break
  • Podcast
  • Channeltrends Awards
    • Aktuální ročník
    • O anketě
    • Pravidla ankety
    • Výsledky předchozích ročníků
  • CHt do mailu
    • Hledat
    Channeltrends  »  Témata  »  servis

    servis

    31–60 / 65
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana
    • Samsung vás při sledování Mistrovství světa v hokeji nenechá ve štychu

      Ilustrační obrázek
      Po dobu hokejového šampionátu funguje servisní podpora Samsungu v prodloužené době a se speciálními podmínkami. Bez televizoru v případě poruchy nezůstanete.
      redakce
      19. 5. 2012
      Doba čtení: 1 minuta
    • Kapsch již nebude zajišťovat servis pro Fujitsu

      Po dohodě obou firem nebude Kapsch od července 2012 zajišťovat servis výpočetní techniky značky Fujitsu. Jak je momentálně zajišťován její servis a jak to bude po ukončení spolupráce s firmou Kapsch?
      Jiří Macichml
      11. 5. 2012
      Doba čtení: 1 minuta

    • Samsung v Praze otevřel první centrum pro zákazníky i partnery

      Ilustrační obrázek
      Nové centrum slouží primárně jako servisní středisko, showroom s novými produkty i prodejna. Ve spodním patře se pak nachází tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery. Kdo jej provozuje?
      Jan Mazal
      14. 3. 2012
      Doba čtení: 2 minuty
    • Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu

      Toshiba Europe otevřela v Praze a Istanbulu centrální evropské call-centrum, které bude řešit poprodejní servis pro notebooky a televize. Kdy bude dostupné?
      Jan Mazal
      1. 3. 2012
      Doba čtení: 1 minuta
    • Nikon stěhuje servis

      Společnost Nikon oznámila chystanou změnu adresy servisního střediska i místa pro osobní příjem a výdej servisních zakázek v Praze.
      Jan Mazal
      10. 1. 2012
      Doba čtení: 1 minuta
    • Fujifilm mění poskytování servisu

      Česká pobočka Fujifilm Europe provedla od 1. 1. 2012 změnu v oblasti poskytování servisu fotoaparátů a příslušenství k fotoaparátům.
      Jan Mazal
      5. 1. 2012
      Doba čtení: 1 minuta
    • Rychlé reklamace navigací Mio i s odvozem

      Výrobce navigací Mio rozšiřuje servisní služby. Reklamované zařízení si vyzvedne u zákazníka a do pěti pracovních dnů dodá zpět funkční zařízení.
      Jiří Macichml
      29. 11. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Servis pro Navigon na Slovensku zajišťuje nově německá centrála

      Navigon se rozhodl centralizovat své servisní středisko. Na Slovensku již nelze reklamace těchto navigačních zařízení vyřizovat přes servis Fast Plus a LC Trading.
      Jan Mazal
      23. 11. 2011
      Doba čtení: 2 minuty
    • Evolve zlepšuje servisní služby

      Českým zákazníkům Evolve nyní můžete nabídnout tzv. bezstarostný servis. Služba nabízí bezplatné vyřízení záručních reklamací s vyzvednutím a doručením zboží na určené místo.
      Jan Mazal
      22. 11. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Alternetivo autorizovaným servisem produktů Ilsintech

      Specializovaný distributor, společnost Alternetivo, získala status autorizovaného servisu značky Ilsintech pro Českou republiku i Slovensko.
      Jan Mazal
      24. 10. 2011
      Doba čtení: do minuty
    • Sony představilo top byznysový notebook, servis do druhého dne zajistí Kapsch

      Ilustrační obrázek
      Sony na tiskové konferenci odhalilo nový model nejvyšší řady notebooků Vaio Z i spíše spotřební řady SE. Ve spolupráci se společností Kapsch nabídne opravy do druhého kalendářního dne.
      Jan Mazal
      23. 9. 2011
      Doba čtení: 4 minuty
    • Dell opravuje vadné panty notebooků Alienware M11x

      Ilustrační obrázek
      Vadné panty na noteboocích Alienware M11x R1 a R2 mohou způsobit vypadávání displeje a poškození klávesnice. Dell nabízí opravu pro všechny.
      Jan Mazal
      12. 9. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Servisní středisko distributora ABC Data nahradí Český servis

      Ilustrační obrázek
      Servisní středisko broadline distributora ABC Data bude zrušeno a nahradí jej Český servis. Kam a jak posílat reklamace?
      Jan Mazal
      24. 8. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Azlan získal kompletní nabídku servisních služeb HP Care Pack

      Azlan, VAD divize společnost Tech Data Distribution, rozšířila svůj distribuční kontrakt se společností HP o kompletní portfolio HP Care Packů. U koho je poptávat?
      Jan Mazal
      15. 7. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • HP zavedlo servisní program s dopravou až ke dveřím

      Společnost Hewlett-Packard začala pod názvem Door-To-Door nabízet nový servisní program pro své tiskárny. Jak jej využít?
      Jan Mazal
      5. 5. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Canon zavádí servisní službu pro velkoformátový tisk

      Canon Europe, výrobce v oblasti digitálního zpracování obrazu, představil řešení účtování podle objemu, určené pro trh velkoformátového tisku. Jaká má přínosy pro partnery a zákazníky?
      Jan Mazal
      19. 4. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • ZyXel rozšiřuje možnosti NBD záruky

      Společnosti ZyXel, dodavatel síťových řešení, rozšiřuje Next Business Day servis, který zaručuje náhradní zařízení v následující pracovní den po nahlášení. Jaké jsou její podmínky a na jaké produkty se vztahuje?
      Jan Mazal
      6. 4. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Dell přidal produkty Compellent do produktového portfolia

      Společnost Dell oznámila dokončení akvizice a úplnou integraci technologií Compellent do svého produktového portfolia. Jaké výhody přináší?
      Jan Mazal
      1. 4. 2011
      Doba čtení: 2 minuty
    • Canon rozšiřuje bezplatný servis on-site

      Společnost Canon rozšiřuje bezplatný záruční servis u zákazníka. Upozorněte zákazníky. Na které zařízení se služba vztahuje?
      Jan Mazal
      15. 3. 2011
      Doba čtení: 1 minuta
    • Genius má nového servisního partnera pro ČR a SR

      Genius změnil servis v České republice a na Slovensku. Firmu Dileris nahrazuje FixIT. Jak vyřídíte reklamace?
      Tomáš Punar
      15. 9. 2010
      Doba čtení: 2 minuty
    • Konkurence: Comfor nabízí servis u zákazníka

      Síť specializovaných prodejen Comfor oznámila zavedení nových služeb pro zákazníky. Poskytuje opravy všech typů PC i smartphonů iPhone a HTC. Jak služby fungují?
      Tomáš Punar
      25. 8. 2010
      Doba čtení: 2 minuty
    • AT Computers zavádí nové služby. Lepší balení a snazší reklamace

      Firma AT Computers, IT distributor roku 2009, oznámila v posledních dnech a týdnech svým prodejním partnerům vylepšení v oblasti balení dodávaných produktů a proplácení servisních zásahů. Co všechno se mění?
      Tomáš Punar
      8. 6. 2010
      Doba čtení: 1 minuta
    • Konica Minolta přidává servis SIL Europe a plánuje nové služby

      Konica Minolta rozšířila svou servisní síť pro tiskárny formátu A4. Kromě Dilerisu se bude od zítřka oficiálně o opravy starat také SIL Europe, dceřiná firma distributora AT Computers. Jaké služby nabídne?
      Tomáš Punar
      31. 5. 2010
      Doba čtení: 2 minuty
    • HP zrychluje servis PC pro domácnosti. Opravovat bude i v Česku

      Záruční servis, který HP poskytuje pro počítače a multimediální notebooky a LCD monitory pro domácnosti, bude od 1. 4. 2010 probíhat i v České republice. Kontrakt získala firma VSP Data. Jaká zařízení bude opravovat a za jakých podmínek?
      Tomáš Punar
      30. 3. 2010
      Doba čtení: 2 minuty
    • MSI má nový servis a rozšiřuje distribuční síť o SWS

      SWS se s platností od minulého týdne stala distributorem all-in-one PC a notebooků značky MSI. Výrobce zároveň oznámil změny v zajišťování servisu. Produkty již nebude opravovat Penta, nýbrž servisní středisko MSI umístěné v Polsku.
      Tomáš Punar
      22. 3. 2010
      Doba čtení: 3 minuty
    • Xerox rozšířil možnosti prodeje servisních smluv

      Xerox rozšířil nabídku „Smlouvy na servisní zabezpečení“ z A3 tiskových zařízení také na A4 produkty. Jak se mohou na nabídce podílet reselleři a co znamená pro zákazníky?
      redakce
      11. 11. 2009
      Doba čtení: 2 minuty
    • Canon nabízí bezplatný záruční servis u zákazníka

      Canon nově nabízí free on-site servis neboli bezplatný servis u zákazníka. Jaké jsou podmínky pro získání bezplatného servisu a na která zařízení se vztahuje?
      Jáchym Krásek
      22. 10. 2009
      Doba čtení: 1 minuta
    • AT Computers s novým servisním partnerem pro LCD iiyama

      AT Computers, výhradní distributor japonských monitorů iiyama pro Českou republiku a Slovensko oznámil změnu svého autorizovaného servisního partnera pro Českou republiku a Slovensko. Stala se jím ostravská společnost SIL Eastern Europe. Distributor rovněž vylepšuje partnerský program Kaizen.
      redakce
      4. 8. 2009
      Doba čtení: 2 minuty
    • Oki prodloužilo záruku na tři roky

      Společnost Oki Printing Solutions zavedla bezplatnou tříletou záruku na kompletní sortiment tiskáren, multifunkcí a faxů pro všechny zákazníky v regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Pro které modely je záruční servis on-site? A co musí váš zákazník udělat, aby prodlouženou záruku získal?
      redakce
      17. 6. 2009
      Doba čtení: 3 minuty
    • Konica Minolta rozšířila servisní nabídku

      Konica Minolta zavedla možnost zakoupení rozšířené záruky pro tiskárny a multifunkce řady magicolor 46xx. V nabídce je nově i možnost zakoupení servisu on-site. Jaké jsou podmínky a kolik na prodeji záruk můžete vydělat?
      redakce
      8. 6. 2009
      Doba čtení: 4 minuty
    31–60 / 65
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana

    Channeltrends Newsletter

    Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.

    Objednat

    Mohlo by vás zajímat

    •  Gartner: Kanál křečkuje zásoby, dodávky PC v prvním čtvrtletí vzrostly o 4,8 %

    •  Canalys: Spotřebitelský refresh táhne tablety nahoru, trh vyrostl o 9 %

    •  IDC: Severoamerická distribuce se vyrovnává se cly, hardware jde na dračku

    • Analýzy
    • AT Computers
    • Distribuce
    • Hardware
    • Channel
    • Novinky ČR
    • Novinky SR
    • Novinky svět
    • Produktové tipy
    • Software

    Všechny témata


    Speciální projekty

    • Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák
      Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák
    • Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu
      Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu
    • Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti
      Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

    Promoakce

    • 22.5. - 31.7. 2025 | HP
      Rozdáváme odměny k notebookům HP
    • 21.5. - 31.8. 2025 | Ezviz
      K vybraným produktům EZVIZ přidáváme visací zámek
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Zdarma onsite carepack k vybraným HP desktopům
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Sluchátka Poly za nákup pracovní stanice HP s RTX grafickou kartou NVIDIA
    • 26.5. - 31.7. 2025 | TD SYNNEX
      Až 20.000 Kč v PLUXEE poukázkách za pracovní stanice HP s procesorem Intel

    Partnerská setkání a semináře

    • 13.6. - 13.6. 2025 | Webinář
      Splunk Attack Analyzer
    • 23.5. - 23.5. 2025 | školení
      Google Cloud Fundamentals: Core Infrastructure
    • 17.6. - 19.6. 2025 | školení
      Architecting on AWS
    • 16.6. - 16.6. 2025 | školení
      AWS Technical Essentials
    • 23.6. - 27.6. 2025 | školení
      Firewall 11.1 Essentials: Configuration and Management (EDU-210)

    Press room

    • QNAP Tech Summit 2025 představuje budoucnost úložišť a sítí založených na umělé inteligenci
    • ATC zve na webinář 27. 5. Intel & Microsoft
    • Nová generace switchů pro pobočky a kanceláře: řada GS-2400 nahrazuje řadu GS-2300
    • Škálovatelná a cenově příznivá síťová řešení Huawei eKit jsou nyní díky EET Group dostupná i v Česku
    • Společnost QNAP představuje TDS-h2489FU-R2


    Dále u nás najdete

    Nedotažená digitalizace brzdí efektivitu státu

    Zdravotko: Přehled jen elektronicky a zálohy jen pro některé OSVČ

    Jak samoživitelka proměnila pomoc kamarádek v rodinnou značku

    Jak jsem se přestal bát elektrických zubních kartáčků

    Digitální kurzy dotované státem příští rok zdraží

    Windows a macOS jsou viry. V ČR vystoupil Richard Stallman

    Kdo musí televizi a rozhlasu oznámit počty zaměstnanců a jak?

    Jak požádat elektronicky o voličský průkaz či korespondenční volbu?

    CEO Asseco Solutions Jiří Hub: AI využívejte, ale zodpovědně

    Retro týden v Lidlu: Co se vyrábí podle původních receptur?

    Místo celé kyčle lékaři vyměnili jen její část

    Každý druhý Čech měl někdy problém s doručením zásilky

    Šest značek ovládá více než polovinu internetového provozu

    Nová technika umožňuje snadnou tvorbu malwaru pomocí AI

    Jednotné měsíční hlášení dopadne na všechny zaměstnavatele

    Sprite změnil recepturu. Už nebude v zelené láhvi

    Miloše Kopeckého poznamenala válka, o matku přišel v Osvětimi

    Potíže s lymfou se projeví hlavně otoky

    Jak loni úřad reguloval a pokutoval?

    Chatbot nebo člověk? Zákaznický servis hledá rovnováhu v éře AI

    • Channeltrends.cz do mailu
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

     

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.