CHt 2/25 Nové číslo
ChannelWorld.cz Server pro resellery a VAR
  • Channel
  • Analýzy
  • Rozhovory
  • Coffee Break
  • Podcast
  • Channeltrends Awards
    • Aktuální ročník
    • O anketě
    • Pravidla ankety
    • Výsledky předchozích ročníků
  • CHt do mailu
    • Hledat
    Channeltrends  »  Témata  »  virtuální realita

    virtuální realita

    31–60 / 69
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana
    • IDC: Trh headsetů pro VR a AR v roce 2017 klopýtal, nyní však začne silně růst

      Eroze základního segmentu headsetů bez vlastního dipleje způsobila nepříznivý vývoj trhu v loňském roce, nyní se však má situace obrátit výrazně k lepšímu. IDC očekává rostoucí poptávku firem i spotřebitelů.
      Matěj Čuchna
      23. 3. 2018
      Doba čtení: 2 minuty
    • HTC se spojilo s tvůrci snímku Ready Player One a přichystalo osm virtuálních zážitků

      Osm různých virtuálních zážitků umožní majitelům zařízení HTC Vive nahlédnout do světa filmu Ready Player One od Stevena Spielberga ještě před jeho premiérou. Pokud se tento koncept osvědčí, může spustit nový trend.
      Matěj Čuchna
      9. 3. 2018
      Doba čtení: 1 minuta

    • Canalys: Rok 2018 přinese masivní nástup soběstačných headsetů pro VR

      Společnosti Oculus, HTC a Lenovo se chystají uvést na trh soběstačné soupravy pro virtuální realitu, které nevyžadují spojení s PC nebo konzolí. Celkem se jich má v příštím roce prodat 1,5 milionu.
      Matěj Čuchna
      20. 12. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • Canalys: Prodej headsetů pro VR poprvé překonal hranici milionu kusů za kvartál

      Silný růst v segmentu souprav pro virtuální realitu pokračuje a v příštím roce jej podle analytiků ještě posílí nástup tradičních výrobců PC a jejich zařízení podporujících platformu Windows Mixed Reality.
      Matěj Čuchna
      28. 11. 2017
      Doba čtení: 1 minuta
    • Context: Evropský herní trh vyrostl ve druhém čtvrtletí téměř o čtvrtinu

      Zatímco konkurenční trh herních konzolí působí spíše rozpačitě, oblast herních PC a souvisejících periferií a příslušenství podle Contextu roste velmi příznivým tempem. Český trh vyrostl o 36,7 %, slovenský o 27,5 %
      Matěj Čuchna
      13. 10. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • HTC snižuje cenu HTC Vive a slibuje nové herní tituly a příslušenství

      Sada, která stále jako jediná na trhu nabízí v základním balení stanice pro sledování pohybu v místnosti, bude nově stát 18 999 Kč. HTC se snaží snížením ceny nalákat větší počet hráčů.
      Matěj Čuchna
      24. 8. 2017
      Doba čtení: 1 minuta
    • Ericsson: Sítě 5G umožní sloučení virtuální a rozšířené reality se skutečností

      Spotřebitelská studie od Ericsson ConsumerLab ukazuje, že dnešní uživatelé virtuální a rozšířené reality očekávají výrazný budoucí dopad těchto technologií na každodenní život. Napřed však bude nutné vyřešit potíže s mobilitou a konektivitou.
      Matěj Čuchna
      19. 7. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • HTC se stalo exkluzivním partnerem Applu pro virtuální realitu

      Novinky v portfoliu Applu kladou důraz na virtuální realitu, ale výrobci chybí vlastní headset. Místo toho spojil síly se společností HTC a bude využívat její model HTC Vive.
      Matěj Čuchna
      13. 6. 2017
      Doba čtení: 1 minuta
    • IDC: Globální trh headsetů pro virtuální realitu zahájil rok 2017 silným růstem

      Mladý trh pokračuje podle analytiků v dosavadním tempu a za celý rok 2017 by měl vyrůst o trojciferná procenta. Pořadím výrobců zamíchalo Sony se svým PlayStation VR, Samsung si však udržel vedoucí pozici. Rozšířená realita prozatím zůstává marginálním segmentem.
      Matěj Čuchna
      2. 6. 2017
      Doba čtení: 3 minuty
    • AMD kupuje Nitero, chce bezdrátovou virtuální realitu

      Touto akvizicí AMD získává technologii pro bezdrátovou komunikaci mezi počítačem a headsetem pro virtuální realitu. Osvobození od drátů poskytne uživatelům svobodný pohyb a lepší zážitek ze hry, AMD zase umožní nabízet výrobcům kompletní balíček technologií pro výrobu nových souprav.
      Matěj Čuchna
      11. 4. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • IDC: Trh virtuální a rozšířené reality čeká pět let silného růstu a vysoké poptávky

      Rozšířená prognóza IDC přináší samé dobré zprávy pro oblast virtuální a rozšířené reality. Kromě počtu prodaných headsetů a příjmů výrobců a prodejců poroste také škála možností využití těchto interaktivních technologií.
      Matěj Čuchna
      21. 3. 2017
      Doba čtení: 3 minuty
    • Analytici tvrdí, že gaming už jede, drží marže a podpoří boom VR

      Gaming je jediný segment spotřební elektroniky, kde ceny neklesají a prodeje rostou. Co s gamingem udělá virtuální realita a jak to trh vidí analytici společností Context a GfK, jsme zjistili na Distree EMEA 2017.
      Jan Mazal
      27. 2. 2017
      Doba čtení: 6 minut
    • Fotoreport: Prorazí tyto produktové novinky z Distree EMEA 2017 na trh?

      Již 15. ročník Distree EMEA přilákal do Monaka přes 120 značek ICT a spotřební elektroniky. Přinášíme několik tipů na nové produkty.
      Jan Mazal
      27. 2. 2017
      Doba čtení: 8 minut
    • IDC Predictions: Digitální transformace se stává všudypřítomnou

      Každoroční konference výzkumné a analytické společnosti IDC měla jasný závěr – svět stojí na prahu digitálně transformované ekonomiky. Nové technologie mají během tří až čtyř let dosáhnout makroekonomických rozměrů a budou vyžadovat změnu přístupu podniků k interním procesům i komunikaci se zákazníky.
      Matěj Čuchna
      21. 2. 2017
      Doba čtení: 4 minuty
    • Intel vychází vstříc virtuální realitě, jeho procesory budou podporovat API Vulkan

      Rozhodnutí Intelu přinese podporu otevřeného API Vulkan na úrovni grafických jader procesoru. Hráči tak budou moci spouštět širší množství herních titulů, které budou navíc méně náročné na výkon.
      Matěj Čuchna
      14. 2. 2017
      Doba čtení: 1 minuta
    • Intel Core Cannonlake budou nejméně o 15 % výkonnější než současná generace

      Posun ve výkonu nových procesorů bude přinejmenším stejný jako mezi poslední a předposlední generací. Výrobce zřejmě bude mít zájem o jeho co nejvyšší zvýšení vzhledem k vysoké poptávce po silných herních sestavách a virtuální realitě. Svou roli mohou hrát i konkurenční procesory Ryzen od AMD.
      Matěj Čuchna
      10. 2. 2017
      Doba čtení: 1 minuta
    • Nová GPU od Imagination dostanou virtuální realitu i do levných telefonů s Androidem

      Nové grafické procesory řady PowerVR Series8XE cílí na chytré telefony v cenové hladině 200-400 dolarů a mají do nich přinést dosud nevídaný výkon, který zvládne generovat Full HD video při 60 fps, tedy dostatečnou kvalitu pro virtuální realitu. Ambice nových GPU jsou přitom ještě širší.
      Matěj Čuchna
      18. 1. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • Ceny sestav pro virtuální realitu klesají, CyberPowerPC nabízí model za 499 dolarů

      Nutno dodat, že to má háček – sestavu za tuto cenu získá ten, kdo si k ní přikoupí headset Oculus Rift za 599 dolarů. Přesto však můžeme hovořit o potenciálním novém trendu.
      Matěj Čuchna
      11. 1. 2017
      Doba čtení: 2 minuty
    • Dvanáct příjemných vlastností PC vybavených novými procesory Kaby Lake

      Výrobci PC ukázali na veletrhu CES nové modely PC pro rok 2017. Zařízení vybavená novými procesory Intel Core sedmé generace ukazují, že letošní PC budou oproti svým předchůdcům tenčí, lehčí, úspornější a výkonnější (ještě aby ne) a navíc nabídnou podporu řady nových technologií.
      Agam Shah
      5. 1. 2017
      Doba čtení: 5 minut
    • Reselleři, pozor: Umělá inteligence, VR nebo adaptivní bezpečnost​ míří v roce 2017 do mainstreamu

      Reselleři, integrátoři a další členové partnerské komunity by se měli podle analytiků v roce 2017 zaměřit na několik staronových konceptů a technologií, které dospěly do fáze, kdy jsou schopny dosáhnout smysluplného a hlavně všeobecného nasazení.
      Leon Spencer
      21. 12. 2016
      Doba čtení: 4 minuty
    • Microsoft nastavil minimální požadavky na PC s Win 10 pro virtuální realitu

      Společná iniciativa společností Intel a Microsoft s názvem „Project Evo“ se zaměří na nejnovější trendy a inovace v oblasti PC a bude se je snažit proměnit ve standard. Kromě toho chce Microsoft spolupracovat s výrobci PC v oblasti virtuální reality.
      Matěj Čuchna
      16. 12. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • Canalys: V roce 2016 se prodají 2 miliony VR headsetů, v roce 2020 to bude desetinásobek

      Headsety pro virtuální realitu za sebou mají první rok na trhu a jejich výrobci mohou být spokojeni jak s výsledky, tak s prognózami dalšího vývoje. Nejspokojenější je zřejmě Sony, které si utrhlo téměř polovinu trhu, byť svůj model uvedlo na trh až na začátku posledního kvartálu.
      Matěj Čuchna
      13. 12. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • Reportáž: Pražský eD World 2016 se nesl ve znamení virtuální reality a EET

      Každoroční partnerská konference distributora eD system Czech měla tentokrát dvě jasná témata v podobě jednoho výrazného herního trendu a jedné zákonné povinnosti, která v dohledné době začne pálit (nebo už pálí) desetitisíce tuzemských firem.
      Matěj Čuchna
      20. 10. 2016
      Doba čtení: 8 minut
    • IDC: Trh virtuální a rozšířené reality v regionu CEE poroste o 177 % ročně

      Masivní růst trhu s těchto novými technologiemi se nevyhne ani našemu regionu. IDC očekává, že najdou uplatnění jak mezi spotřebiteli, tak v komerční sféře, především ve výrobě a logistice, ale také v maloobchodu.
      Matěj Čuchna
      16. 8. 2016
      Doba čtení: 1 minuta
    • HTC podpoří své softwarové i hardwarové partnery v oblasti virtuální reality

      Pro výrobce hardwaru jsou připraveny rozšířené semináře a zdroje pro vývoj nových periferií a příslušenství, vývojáři softwaru se zase mohou těšit na on-line obchod Viveport, přes který budou moci monetizovat svůj obsah.
      Matěj Čuchna
      9. 8. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • Context: Spotřebitelé chtějí virtuální realitu, někdo jim ji však musí předvést

      Průzkum analytiků z Contextu odhalil obrovskou výhodu pro kamenné prodejny. Fyzický obchod může zákazníkovi toužícímu po virtuální realitě předvést produkty a odpovědět na otázky, což je zkušenost, kterou e-shop nenahradí.
      Matěj Čuchna
      8. 7. 2016
      Doba čtení: 1 minuta
    • Lenovo vstupuje do segmentu rozšířené reality s telefonem Phab2 Pro

      Novinka, která se dostane na trh letos v létě, nabídne platformu Project Tango od Googlu vybavenou rozšířenou realitou. Lenovo navíc dodává, že Phab2 Pro je jen začátek.
      Matěj Čuchna
      13. 6. 2016
      Doba čtení: 2 minuty
    • IDC: Druhé pololetí 2016 přinese masivní růst trhu virtuální reality

      Mladý segment se podle analytiků z IDC dostal do velmi příznivé fáze vývoje a již mu nic nebrání v tom, aby roztáhl pomyslná křídla a vzlétl. O tom, jak prudký rozvoj můžeme očekávat, svědčí předpoklad IDC, že prodej hardwaru pro VR letos vyroste meziročně o 2400 %.
      Matěj Čuchna
      27. 5. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    • HTC spouští iniciativu Vive X na podporu startupů zabývajících se virtuální realitou

      Výrobce headsetu HTC Vive investuje 100 milionů dolarů do fondu Vive X, který bude podporovat startupy technologiemi, znalostmi i finančními prostředky. Otázkou zůstává, zda to pro HTC nebude příliš velké sousto.
      Matěj Čuchna
      28. 4. 2016
      Doba čtení: 1 minuta
    • IDC: Trh virtuální a rozšířené reality čeká v příštích letech trojciferný růst

      V roce 2016 se podle IDC prodá přibližně 10 milionů kusů hardwaru pro virtuální a rozšířenou realitu, v roce 2020 to bude již přes 100 milionů. Herní řešení by se podle analytiků mohly stát hitem letošních Vánoc.
      Matěj Čuchna
      25. 4. 2016
      Doba čtení: 3 minuty
    31–60 / 69
    První strana Předchozí strana 1 2 3 Následující strana Poslední strana

    Channeltrends Newsletter

    Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.

    Objednat

    Mohlo by vás zajímat

    •  IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil

    •  IDC: Výrobci tiskáren mají důvod k úsměvu, trh v prvním čtvrtletí rostl

    • Analýzy
    • AT Computers
    • Distribuce
    • Hardware
    • Channel
    • Novinky ČR
    • Novinky SR
    • Novinky svět
    • Produktové tipy
    • Software

    Všechny témata


    Speciální projekty

    • Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

      Coffee Break: Zyxel je transparentní, partnery odměňujeme za registrace, říká Martin Bratičák

    • Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

      Coffee Break: Firmy by měly preventivně analyzovat vlastní zranitelnosti, radí Ondřej Šťáhlavský z Fortinetu

    • Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

      Kulatý stůl Channeltrends o kybernetické bezpečnosti

    Promoakce

    • 1.7. - 31.7. 2025 | TP-Link
      TDL body do věrnostního programu TD SYNNEX za nákupy TP-Link
    • 1.7. - 31.7. 2025 | ACER
      Začněte s notebookem Acer a vydělejte!
    • 7.7. - 18.7. 2025 | LENOVO
      Pěkné ceny na Lenovo.
    • 1.7. - 30.9. 2025 | CANON
      Sbírejte body, získejte poukázky!
    • 1.7. - 30.9. 2025 | CANON
      Jaká je Vaše oblíbená vůně?

    Partnerská setkání a semináře

    • 25.9. - 25.9. 2025 | školení
      HPE Aruba Networking Central BASIC
    • 16.9. - 16.9. 2025 | školení
      HPE Aruba Networking Switching BASIC
    • 8.9. - 10.9. 2025 | školení
      Firewall: Troubleshooting (EDU-330)
    • 2.9. - 3.9. 2025 | školení
      F5 Administering BIG-IP
    • 4.8. - 7.8. 2025 | školení
      Veeam Backup & Replication v12.3:Configure, Manage and Recover

    Press room

    • 100MEGA představuje nové prémiové kamery do auta Dahua ve své exkluzivní distribuci!
    • Vivolink přináší jistotu do profesionálních AV instalací
    • Chraňte se s ATC
    • Společnost QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig
    • EET Group: Náhradní díly jako strategická cesta k udržitelnosti


    Dále u nás najdete

    Kyberbezpečnost Čechů kulhá na obě nohy

    Prohlížeč Comet od Perplexity míří do Windows

    Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně

    Firmy v nejistotě, kvůli americkým clům snižují investice do IT

    OSVČ zuří kvůli zmatku kolem informování ČT a ČRo

    Netflix spustil umělé přidávání filmového zrna, umožňuje to kodek AV1

    Glykemický index jídla pomáhá s hubnutím

    Brýle z drogerie byste měli nosit jen krátce, varuje lékař

    Málokdo ví, že bakterie v mase zničí nejméně pět minut na grilu

    Násilné počítačové hry jako zdroj násilného chování?

    Proč kupovat mobily, když existuje služba Mobile Device-as-a-service?

    České firmy stále podceňují kyberbezpečnost, polovina utratí méně než 100 tisíc ročně

    Pokud daňový poradce podává své přiznání, prodloužená lhůta neplatí

    Zima už nestačí: Horské areály stále investují do letních zážitků

    Tohle se může stát, když si dáte nohy na palubní desku

    Bití dětí může poškodit jejich paměť či imunitu

    Většina Čechů a Slováků AI nepoužívá. Bojí se podvodů

    Tipněte si, jestli bude o státních svátcích v obchodech zavřeno

    Nespavost a bušení srdce patří mezi příznaky menopauzy

    Lékař na telefonu zdarma vysvětlí zprávu od doktora a lázně

    • Channeltrends.cz do mailu
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

     

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.