Alza.cz rozšiřuje nabídku o vlastní značku příslušenství AlzaPower

5. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Internetový prodejce pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, sortiment plánuje postupně rozšiřovat. Od příštího roku pak firma plánuje i vlastní produkci hobby vybavení.

Alza.cz přichází s vlastní značkou nabízející IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower v současné době nabízí baterie, nabíječky nebo datové kabely, další produkty pak budou postupně přibývat.

Není to však první značka internetového prodejce – společnost Alza.cz již dříve představila vlastní řadu herních PC sestav Alza GameBox. Od příštího roku pak firma plánuje spustit i vlastní produkci hobby vybavení.

S AlzaPower se teď internetový prodejce nově zaměří i na oblast energie a nabíjení. Pod vlastní značkou nabídne nabíjecí kabely, alkalické baterie, power banky, redukce USB a zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. 

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily v létě jako pilotní test zákaznického zájmu. Produkty dle firmy rychle získaly vysoká hodnocení a například v kategorii nabíječek na mobily se dostaly mezi tři nejprodávanější artikly.

Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní,“ upřesňuje Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Značka bude dle vyjádření společnosti k dostání ve všech zemích, kde Alza.cz působí. Na AlzaPower pak brzy naváže i privátní brand hobby vybavení. Další informace Alza.cz oznámí na jaře příštího roku.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First