Alza otevírá druhou Prodejnu budoucnosti

22. 6. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Druhá bezobslužná pobočka vyrostla poblíž stanice metra Budějovická a její provoz bude zahájen 25. 6. 2018. Oproti pilotní prodejně na Floře nabídne vylepšené osvětlení, navigaci nebo komunikaci s operátory.

Česká jednička Alza.cz rozšiřuje svou pražskou výdejní síť o druhou Prodejnu budoucnosti po úspěšném otestování konceptu na Floře. Vylepšenou verzi bezobslužného obchodu Alza otevře v pondělí 25. 6. 2018 v ulici Antala Staška nedaleko stanice metra Budějovická.

První inovace čeká na zákazníky už ve vstupním prostoru prodejny. Celé foyer bude obloženo speciálními a velmi odolnými deskami z neošetřeného vláknocementu a napínaný strop umožní navolit libovolnou barvu nasvícení interiéru.

Do zdi bude poprvé zapuštěna obrazovka pro video chat, která nabídne vylepšenou kvalitu obrazu i zvuku. K vyzvednutí zboží nakupujícího doprovodí pulzní světlo v horní části úložných panelů namísto dosavadních LED diod v podlaze.

Alza dodává, že pilotní projekt Prodejny budoucnosti předčil očekávání. Během prvních pěti měsíců tato prodejna odbavila 22 tisíc zakázek a vygenerovala obrat téměř 23 milionů korun. Druhá pobočka na Budějovické bude mít přibližně stejnou kapacitu.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen