DPD zavádí možnost doručování zásilek v sobotu a vydání zásilky proti kódu

9. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Společnost podle svých slov reaguje na poptávku ze strany zákazníků a nabídne nové možnosti doručení ve městech, v nichž má svá depa. Dále zavedla novou službu zabezpečeného přednání, ve které se příjemce musí prokázat speciálně zaslaným kódem.

Přepravce DPD oznámil zavedení služby sobotního doručení. To bude probíhat mezi 9:00 a 17:00 ve městech, ve kterých se nacházejí depa DPD. V těchto oblastech bude možné využít také ranní doručení ve všední dny mezi 8:00 a 10:00 a večerní doručení mezi 18:00 a 21:00.

Sobotní, ranní i večerní doručení bude konkrétně dostupné v Praze, Plzni, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Ústí nad Labem, Liberci, Hradci Králové, Jihlavě, Brně, Ostravě a Olomouci.

Tyto služby si koncoví zákazníci mohou vybrat buď přímo v košíku e-shopu, pokud ji zařadí do své nabídky, nebo ve webové aplikaci DPD Kurýr.

Společnost uvádí, že zavedení služby je reakcí na vysokou poptávku ze strany zákazníků e-shopů. Firma je však zároveň zvědavá, jak moc bude služba využívána, neboť v nedávném pilotním projektu zájem zákazníků neodpovídal deklarované poptávce.

Channeltrends letní speciál

V případě, že chce zákazník poslat citlivé zboží a vyžaduje, aby se dostalo pouze do správných rukou, nabízí DPD další novou službu Zabezpečené předání. Balíček je předán pouze kódem ověřenému příjemci. Kód je přenosný a je zaslán SMS zprávou v den doručení. Mimo sdělení kódu nebude vyžadován žádný doklad totožnosti.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen