Elko Group má nové logo a firemní identitu

22. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Elko Group
Nové logo distributora má reflektovat transformaci technologií i samotného konceptu IT distribuce, současně je výsledkem snahy sjednotit vizuální prezentaci společnosti napříč všemi trhy, na kterých působí.

Distributor Elko Group představil světu nové logo a firemní identitu. Změna se dotkne nejen brandingu, ale i podoby webových stránek společnosti, jejích materiálů a dalších kanálů, jimiž se prezentuje zákazníkům a veřejnosti.

Nové logo se vyznačuje čistým designem s jednoduchým grafickým prvkem v podobě barevně odlišeného „zobáčku“, který podle společnosti představuje rozvětvení a rostoucí diverzitu nabízených produktů a služeb.

Změna identity podle Elka reflektuje transformaci technologií a celkového konceptu distribuce, která v současnosti vyžaduje jiný přístup a metody než v dřívějších dobách. Druhým důvodem pro změnu byla snaha zajistit jednotnou grafickou prezentaci společnosti napříč všemi trhy.

Společnost chce ještě do konce května spustit novou podobu lokálních webových stránek. Komunikační materiály a další vizuální prvky budou nahrazovány novou identitou v průběhu následujících měsíců.

Zdroj: Elko Group

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem