Konkurence: Mall.cz otestuje doručování zásilek pomocí dronu

21. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall.cz
Zkouška celého konceptu proběhne tento týden pod dohledem Úřadu pro civilní letectví. Půjde zatím o ojedinělý případ, neboť legislativa podobné využití letadel zatím nepovoluje.

E-shop Mall.cz se jako první v ČR chystá testovat automatizované doručování zásilek pomocí dronů, po vzoru Amazonu a jeho služby Prime Air. Cílem testu bude ověřit kompletní proces od objednání zákazníkem přes identifikaci v distribučním centru až po převzetí dronem, který zásilku doručí.

Možnost doručení zásilky dronem by byla přínosem nejen pro zákazníka, ale šlo by o další posun pro celý obor e-commerce. Věřím, že vše proběhne hladce a ostrý test potvrdí, že podobné služby máme na dosah,“ uvedl Jakub Havrlant, CEO skupiny Mall Group.

Ani úspěšný test však neznamená, že Mall v dohledné době zaplní české nebe svými drony. Legislativa totiž tento způsob doručování v tuto chvíli neumožňuje. Testovací doručení proto proběhne pod dohledem Úřadu pro civilní letectví.

K úpravě legislativy může vést ještě dlouhá cesta, pro nás je podstatné být součástí celého procesu a mít možnost poskytnout zkušenosti z našeho vlastního testování,“ uvedl Havrlant.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen