Lenovo je neznámější značkou notebooků na českém trhu (Lenovo)

7. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Lenovo si nechalo vypracovat průzkum povědomí o značce na českém trhu a výsledky byly potěšující - 67 % respondentů projevilo spontánní znalost značky a 90 % podpořenou znalost.

Společnost Lenovo si nechala vypracovat průzkumu povědomí o značce v České republice. Výsledky ukázaly, že spontánní znalost značky Lenovo v oblasti notebooků dosahuje 67 % a podpořená znalost pak dosahuje téměř 90 %.

Lenovo uvádí, že je v kategorii notebooků vůbec nejznámější značkou notebooků v České republice. Znalost značky kontinuálně roste již od konce roku 2009, což Lenovo dává do souvislosti s tehdejším uvedením spotřebitelské řady IdeaPad na český trh.

Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Ve srovnání s loňským rokem si podle výsledků průzkumu polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů průzkumu spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.

Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ uvedla Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Channeltrends Awards

Průzkum byl proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně