Lidé: Pavel Sedláček vede finance a Ivan Chovanec marketing v DNS

9. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DNS
Distributora s přidanou hodnotou posiluje Pavel Sedláček, který přichází ze společnosti Alpine Pro, a Ivan Chovanec, který se dosud věnoval vlastnímu podnikání.

Vedení VAD distributora DNS posilují dvě nové tváře. Na pozici finančního ředitele nastupuje Pavel Sedláček (vlevo) a novým marketingovým ředitelem byl jmenován Ivan Chovanec (vpravo).

Pavel Sedláček (43) po tříletém působení na pozici konzultanta ve společnosti PwC přešel do společnosti Océ, kde odpovídal za finanční a obchodní controlling. Posléze z pozice finančního ředitele řídil po čtyři roky finanční a administrativní chod Océ v České a Slovenské republice.

Před nástupem do DNS působil také jako finanční ředitel ve společnosti Alpine Pro. Pavel Sedláček vystudoval finanční matematiku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Je ženatý a má tři děti, má rád turistiku, plavání a ekonomii.


Ivan Chovanec (36) započal svou kariéru ve společnosti Xerox, ve které působil nejdříve jako specialista marketingových aplikací a posléze jako marketingový a PR manažer. Řízení a rozvoj marketingových a PR aktivit měl na starosti také během svého čtyřletého působení ve společnosti Doosan Škoda Power.

Cyber25

V mezidobí se věnoval vlastním podnikatelským aktivitám. Ivan Chovanec vystudoval informační technologie na Fakultě informatiky a statistiky VŠE v Praze a ekonomii na Provozně-ekonomické fakultě ČZU v Praze. Je ženatý a má dvě děti, ve volném čase se věnuje sportu, politice a ekonomii.

Zdroj: DNS

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky