Mall Group spouští novou B2B strategii, pod svá křídla chce nalákat partnerské obchodníky

20. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Skupina má zájem především o dlouhodobé partnerství se specializovanými obchodníky. Cílem je získat až sto nových partnerů, kteří budou prodávat své zboží prostřednictvím platformy Mall.cz.

Skupina Mall Group představila novou B2B strategii, jejímž hlavním pilířem se má stáv partnerský prodej. Ten v současné době využívají desítky tuzemských obchodů, jejichž počet se společnost chystá zásadním způsobem navýšit.

Mall Group chce partnerům nabídnout významný dosah v rámci středoevropského regionu v podobě až 500 tisíc unikátních návštěvníků, kteří měsíčně přicházejí na stránky e-shopu Mall.cz.

Mall.cz poskytne svým partnerským obchodníkům zázemí silné značky, marketingovou podporu i služby zákaznické podpory dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu Mall.cz a zákazníci si je mohou vyzvedávat na výdejních místech Mall.cz po celé České republice.

Mall bude partnerské produkty propagovat prostřednictvím výkonnostního marketingu na cenových srovnávačích a ve vyhledávačích, v pravidelně distribuovaných newsletterech i dalšími on-line a off-line kanály.

Pro mnoho výrobců a obchodníků se může spolupráce v rámci partnerského programu stát vstupní branou do Evropy. I díky tomu věříme, že se nám podaří do konce roku zapojit do partnerského prodeje přes stovku obchodníků,” uvedl Dušan Zábrodský, který je v Mall Group zodpovědný za partnerský prodej a zahraniční pobočky .

Nehledáme obchodníky na krátkodobé zaplnění mezery v portfoliu, ale naopak partnery, kteří nám pomohou strategicky dotvořit celistvost produktové nabídky,“ dodal Zábrodský.

Proces od úvodního setkání s novým partnerem po zahájení prodeje jeho produktů prostřednictvím internetového obchodu Mall.cz má zabrat jen několik týdnů. Během této doby dojde k napojení na obchodní platformu Mall.cz a nastavení procesů logistiky zboží.

Aktuální nabídku produktů i jejich cenotvorbu bude mít vždy pod kontrolou partnerský prodejce, který může zakoupené zboží distribuovat přímo ze svých skladů nebo prostřednictvím výdejních míst Mall.cz.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First