Matěj Čuchna přebírá vedení ChannelWorldu

11. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Redakce oznamuje personální změnu poté, co se dosavadní šéfredaktor rozhodl vykročit novým směrem a rozšířit řady distributora s přidanou hodnotou, společnosti VPGC.

Redakce ChannelWorldu oznamuje, že se jejím novým šéfredaktorem stává Matěj Čuchna (vpravo), který posledních pět let zastával pozici redaktora on-line zpravodajství a spolupracoval na tištěných vydáních.

Dosavadní šéfredaktor Jan Mazal (vlevo) se po téměř deseti letech práce pro vydavatelství IDG rozhodl pro posun na pozici vedoucího marketingu v řadách distributora s přidanou hodnotou VPGC.

Matěj pro ChannelWorld napsal tisíce textů, rozhovorů a reportáží, těžko bych volil lepšího nástupce. Přeji mu, aby pod jeho vedení ChannelWorld úspěšně rostl,“ uvedl Jan Mazal na rozloučenou.

Honzova spolupráce s IDG začala již v srpnu 2008, kdy začal externě spolupracovat s tituly PC World a HD World. Šéfredaktorem ChannelWorldu se stal v listopadu 2010 a vedl jej do záři 2018.

Děkuji Honzovi za důvěru, ale především za vše, co jsem se od něj mohl během předchozích pěti let naučit. Budu stavět na tom, kam jsme ChannelWorld za tuto dobu posunuli,“ dodal Matěj Čuchna.

Channeltrends letní speciál

Přes léto jsme společně pracovali na plánech pro další období. Věřím, že pokud čtenáři zaznamenají nějakou změnu, tak jen k lepšímu,“ uzavřel nový šéfredaktor.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků