Na středoevropskou síť distributora RRC si brousila zuby i ABC Data

13. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © maxoido - Fotolia.com
Společnost oznámila, že o akvizici vyjednávala přes půl roku. Distributora RRC však nakonec získal Ingram Micro, což se ABC Data zřejmě dozvěděla až z médií.

Společnost ABC Data podle svého prohlášení více než půl roku vyjednávala o akvizici distributora RRC Poland a jeho poboček v osmi dalších zemích ve střední a východní Evropě. ABC Data to oznámila poté, co společnost RRC koupil globální distributor Ingram Micro.

ABC Data informovala příslušné úřady o vyjednávání již v červenci 2015 se žádostí o nezveřejnění této informace. Zároveň se zavázala veřejně poskytnout detaily o jednání nejpozději do 31. 3. 2016. Po oznámení akvizice RRC ze strany Ingramu už nebylo na co čekat.

Distributor ve svém prohlášení oznámil, že vzhledem k převzetí RRC jinou společností považuje jednání za ukončená a zároveň uvedl, že ze strany RRC nedostal žádnou zprávu. O akvizici ze strany Ingramu se tak ABC Data zřejmě dozvěděla až po jejím veřejném oznámení.

Cyber25

Ingram Micro koupil pobočky RRC v devíti zemích včetně České republiky za nespecifikovanou částku. K definitivnímu dokončení transakce by mělo dojít přibližně v polovině letošního roku.

Zdroj: CRN.pl

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen