Nabídka serverů se u Asbis CZ rozšířila o čtyři značky

20. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Intel
Serverové portfolio společnosti Asbis CZ, která je také jako jediný distributor v ČR a SR držitelem certifikátu Intel Server Specialist, nabídne nové značky komponent, storagí, serverových skříní i serverů.

Nově nyní Asbis CZ nabízí čtyři značky, které mají podpořit jeho serverové portfolio, konkrétně jde o Mellanox, Asustor, Chenbro a Hewlett Packard Enterprise (HPE).

„Produktová portfolia těchto značek se strategicky doplňují, a tak pomáhají vytvořit kvalitní základnu pro uspokojení potřeb všech serverových zákazníků,“ uvedl distributor v oznámení.

Mellanox nabízí zejména síťové doplňky k serverům, jako jsou karty, switche a kabely, Asustor pak disková pole pro využití v domácnostech i ve firmách, Chenbro serverové skříně a oddělením vzniklá společnost HPE dodává kompletní serverová řešení.

Na svých webových stránkách nabízí Asbis CZ mimo jiné konfigurátor serverů, který zákazníkům umožní navrhnout řešení podle potřeb. Distributor nabízí také možnost server sestavit, nechat vyzkoušet svými odborníky a následně zdarma dopravit.

Pro své zákazníky pak pravidelně pořádá technická školení a semináře zaměřená právě na servery.

Zdroj: Asbis CZ

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen