Nedis koupil zkrachovalý Sweex a jedná s distributory o zachování prodeje

10. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Sweex před několika týdny oznámila bankrot. Nyní ji převzala společnost Nedis a pokouší se zvrátit její zmizení z trhu.

Švýcarský výrobce a distributor Nedis odkoupil veškerá aktiva nedávno zkrachovalé společnosti Sweex, která vyrábí příslušenství stejnojmenné značky, tablety Yarvik nebo audio produkty Rocking Residence.

Nedis odkoupil obchodní značku Sweex, registraci značky, databázi zákazníků a veškeré marketingové materiály.

Vzhledem k tomuto kroku by produkty Sweexu neměly zmizet z trhu, přestože je řada distributorů kvůli bankrotu výrobce vyřadila z nabídky. Přinejmenším by měly být k dispozici prostřednictvím zastoupení Nedisu v Belgii, České republice, Finsku, Francii, Itálii, Maďarsku, Německu, Rakousku, Rumusku, na Slovensku a ve Španělsku.

V dopise zaslaném současným partnerům Sweexu Nedis informuje o převzetí značky a deklaruje záměr obnovit k 2. 6. dodávky produktů Sweex přímo ze svého centrálního skladu v ‘s-Hertogenboschi.

Nedis bude zároveň pracovat na rozšíření sortimentu ze současných 130 položek na 280. Následně distributor nabídne portfolio Sweexu všem svým zákazníkům.

Nedis zároveň jedná i s dalšími distributory o zachování kontraktů. Jan Hembera produktový manažer v ABC Data, ChannelWorldu potvrdil, že mezi Nedisem a centrálou ABC Data probíhají jednání o spolupráci a případném pokračování prodeje.

Cyber25

Doposud značku Sweex distribuovaly společnosti ABC Data a AT Computers. Na Slovensku distribuci zajišťovaly firmy ABC Data SK, Agem Computers SK a AT Computers SK.

Zdroj: itdistri.com, Nedis, ChannelWorld

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %