Obrazem: SWS obnovila tradici SWS RoadShow a vyrazila za partnery do měst

11. 4. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: SWS
Distributor se v průběhu března vydal za partnery do šesti měst od Ostravy až po Plzeň a přivezl jim produktové novinky od vybraných výrobců ze svého portfolia. Vzhledem k úspěchu akce SWS již pracuje na další sérii.

V druhé polovině března 2018 proběhla napříč celou republikou série partnerských setkání společnosti SWS. Distributor zavítal se svou roadshow do šesti měst od Ostravy až po Plzeň a celkem 140 resellerům prezentoval novinky značek Belkin, D-Link, Lenovo, Microsoft a Modecom.

V dopolední části se obchodní partneři seznámili v 30ti minutových pásmech s prezentacemi IT výrobců nabitých informacemi o nejnovějších technologiích, promo akcích, novinkách včetně kompletního průřezu stávajícího portfolia produktů a služeb.

Jakub Ženka za Belkin v krátkosti probral historii firmy a prošel celé portfolio od klasických nabíječek, autonabíječek, ochranná skla na telefony až po kabely, powerbanky a ochranná pouzdra pro běžné použití i pro sport.

Společnost D-Link zastupoval Marek Vyklický, který posluchače seznámil s aktuálním produktovým katalogem a možností získání projektových cen po zaregistrování. Z portfolia zmínil wifi síť Covr, kamery pro domácnost s ukládáním zdarma do Cloudu, switche pro průmysl a další.

Jan Bureš z Lenova upozornil na změnu v řadě L, kde přibyl model s úhlopříčkou displeje 13” a to i v provedení Yoga. Byla představena nová mechanická dokovací stanice pro notebooky Thinkpad a také podsvícené klávesnice pro řady ThinkPad E480 a E580.

Přednášku zahrnující průřez všemi licenčními programy, informace o obchodních příležitostech a aspektech spolupráce s Microsoftem měl pod palcem Jiří Karhánek, zatímco Jiří Dědek z Modecomu svou prezentaci zaměřil na herní sekci včetně skříní, zdrojů, klávesnic, myší, podložek a reproduktorů.

Po každé přednášce probíhala  interaktivní soutěž o hodnotné ceny, kdy zákazníci ze svých mobilních zařízení odpovídali na otázky týkající se jednotlivých prezentací. Již nyní je pak jisté, že letošní šňůra setkání nebyla poslední.

Cyber25

Naším cílem bylo obnovit tradici setkání partnerů formou RoadShow. Na akci jsme přivítali hojný počet účastníků a vzhledem k rostoucímu zájmu ze strany resellerů i výrobců již plánujeme další kolo,“ dodal Petr Lipner, vedoucí obchodního oddělení SWS

Zdroj: SWS

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem