Prodat zboží za pět miliard dolarů během 90 minut? Alibaba to dokáže

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Promoakce největšího čínského e-shopu dokázala vygenerovat obrat ve výši pět miliard dolarů za pouhou hodinu a půl.

Každoročně pořádá čínská e-commerce platforma Alibaba promoakční den Singles Day. Letos dokázala za prvních 90 minut dosáhnout většího obratu než za celý den při stejné akci vloni.

V roce 2014 se Alibabě podařilo za jeden den promoakce prodat zboží za 9,3 miliardy dolarů, o rok dříve to bylo 5,8 miliardy dolarů.

Singles Day je pokus přilákat zákazníky, kteří nemají partnera, aby si sami sobě koupili dárek. Koná se již několik let vždy 11. 11.

Alibaba uvedla, že 27 milionů lidí nakoupilo v první hodině akce zboží skrze mobilní telefony. Mobilní nákupy přes elektronický platební systém Alipay v první hodině činily 2,9 miliardy dolarů z celkových 3,9 obrácených miliard.

Amazon v reakci na Singles Day koná vlastní promoakční den Prime Day. Je zaměřen na zvýšení prodeje a přilákání zákazníků k placenému členskému programu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta