Salesforce kupuje Datoramu a její inteligentní marketingovou platformu

18. 7. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Akvizice v údajné hodnotě přes 800 milionů dolarů přinese Salesforce analytickou marketingovou platformu s prvky umělé inteligence, která dokáže posbírat a zpracovat data napříč vzájemně oddělenými prostředími.

Společnost Salesforce oznámila, že podepsala dohodu o převzetí firmy Datorama a její cloudové marketingové platformy postavené na umělé inteligenci. Finanční podmínky akvizice nebyly oficiálně zveřejněny, údajně však přesáhly 800 milionů dolarů.

Datorama vyvíjí škálovatelnou platformu, která v sobě integruje řadu analytických funkcí, jež mají marketérům přinést ucelený pohled na klíčové ukazatele. Propojení s řešením Salesforce Marketing Cloud se nabízí prakticky samo.

Salesforce dodává, že spojení technologií obou společností pomůže urychlit digitální transformaci podnikových zákazníků. Konkrétní přínos vidí v možnosti posbírat data napříč různými prostředími a systémy.

Oznámení o akvizici přichází jen několik měsíců poté, co Salesforce koupilo společnosti MuleSoft. Tento obchod v hodnotě 6,5 miliard dolarů sledoval podobný záměr – získat integrační řešení schopné „vidět“ do různých prostředí zároveň.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT