Salesforce kupuje Demandware a spustí platformu pro e-komerci

3. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © spiral - Fotolia.com
Díky akvizici v hodnotě 2,8 miliardy dolarů se Salesforce vydá do oblasti elektronické komerce. V rámci platformy Salesforce Commerce Cloud spojí nástroje od Demandware se svými vlastními řešeními.

Společnost Salesforce.com se vydává za hranice své obvyklé domény CRM softwaru. Díky akvizici poskytovatele cloudových služeb Demandware společnost míří do oblasti elektronické komerce a chystá se spustit vlastní platformu.

Salesforce vezme akvírovanou platformu Demandware Commerce Cloud, přejmenuje ji na Salesforce Commerce Cloud a integruje do ní e-komerční řešení, správu objednávek, pokladny, provozní nástroje a prediktivní analytická řešení.

Nová platforma má zákazníkům Salesforce poskytnout nový způsob, jak být v kontaktu se svými zákazníky, zatímco stávající klienti Demandware (sem patří například L'Oreal, Marks & Spencer a další velké značky) získají přístup k prodejním, analytickým a marketingovým nástrojům.

Informační systémy našich klientů budou poháněny daty. Obchodník potřebuje mít naprostý přehled o svých zákaznících a právě proto je důležité integrovat obchodní složku do CRM platformy,“ uvedl CPO společnosti Salesforce Alex Dayon.

Channeltrends letní speciál

Akvizice má hodnotu 2,8 miliardy dolarů a Salesforce počítá s tím, že ji zakončí do konce letošního srpna. Obchod podléhá běžným podmínkám a vyžaduje souhlas akcionářů a regulátorů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků