Samsung spouští STEP, partnerský program pro B2B segment

23. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Samsung
Samsung začíná naplňovat svou strategii zvýšení výnosů z B2B segmentu. Nový program nabízí kompletní portfolio IT produktů a jeho cílem jsou zejména IT partneři a systémoví integrátoři.

Česko-slovenské zastoupení společnosti Samsung představilo na partnerském setkání v Brně nový partnerský program STEP (Samsung Team Of Empowered Partners). 

Celosvětový program je určený pro obchodní partnery a nabídne portál s prodejní podporou, registraci obchodních příležitostí, produktové a technické informace.

STEP má zastřešovat kompletní portfolio IT produktů společnosti Samsung s důrazem na tiskárny, velkoformátové displeje, monitory či speciální displejové řešení pro firemní zákazníky.

Jeho cílovou skupinou jsou proto IT partneři a systémoví integrátoři. Zaměření na B2B složení portfolia je hlavním rozdílem oproti již existujícímu programu Samsung Partner Program, který je zaměřený na produkty pro koncové zákazníky.

Partnerský program v České republice bude čtyřstupňový, od úrovně Registred, přes Silver, Gold až po nejvyšší, Platinum. Pro každou kategorii máme připravenou různou úroveň podpory a výhod. Naši obchodní partneři rovněž získají možnost zpětných rabatů, a to v závislosti na jejich obchodních výsledcích,“ uvedl k novému programu Petr Kheil, ředitel divize IT a Enterprise business společnosti Samsung.

Programu se mohou zúčastnit všichni partneři společnosti splňující „určité podmínky“. Více informací a registraci do programu mohou partneři nalézt na jeho stránkách.

Samsung poslední dobou investuje do B2B segmentu a podle svého vyjádření usiluje o to, aby se tato část trhu do roku 2020 významnou částí podílela na celkových tržbách společnosti.

Zdroj: Samsung, ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu