TP-Link mění svou značku a vizuální identitu

24. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Nové logo, motto a korporátní identita mají reflektovat životní styl internetové generace a expanzi značky do nových segmentů. TP-Link se „v novém“ poprvé představí v září na veletrhu IFA.

Společnost TP-Link představila celkovou transformaci své značky a vizuální identity, která má odrážet životní styl spotřebitelů aktivních na internetu. Značka chce zároveň reflektovat svou expanzi do nových segmentů.

Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky,“ uvedl Jeffrey Chao, předseda a prezident společnosti.

Kromě změny loga a sloganu, jímž nově bude „Reliably Smart“ (spolehlivě chytré), se změní webové stránky, balení produktů a doprovodné materiály. Proměna se bude týkat také barevné palety značky.

TP-Link se v novém kabátě poprvé oficiálně představí na berlínském veletrhu IFA, který se koná od 2. do 7. 9. 2016.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně