Twitter expanduje hlouběji do oblasti elektronické komerce

23. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © tovovan - Fotolia.com
Dedikované stránky budou propagovat vybrané produkty nebo místa a rovnou nabízet možnost koupě. Twitter tím reaguje na nedávné kroky konkurenčních sociálních sítí.

Sociální síť Twitter spustila zkušební provoz nové metody propagace. Prostřednictvím dedikovaných stránek nabídne souhrn relevantních tweetů k danému produktu nebo místu, obrázky a samozřejmě také tlačítko pro nákup.

Tyto stránky se budou uživatelům zobrazovat ve feedu mezi ostatními tweety. Kromě stránek, které bude připravovat sám Twitter, se takto budou zobrazovat i stránky vybraných partnerů z řad celebrit a výrobců. Těchto „kurátorů“ má Twitter v současnosti přibližně čtyřicet.

Zřejmě nebude náhodou, že Twitter tuto novou funkci představil nedlouho poté, co se podobným směrem pustily jiné komunitní sítě; příkladem je například plánované nakupování přes Facebook nebo Pinterest.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First