ZyXel se nevzdává v oblasti úložišť a čeká ho změna korporátní identity

15. 4. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: ZyXel
Společnost chce reflektovat interní i externí změny tím, že do konce druhého kvartálu představí novou korporátní identitu včetně nového loga. Jako zdroj příležitostí v současnosti vnímá oblast Wi-Fi a produktů podporujících LTE.

Společnost ZyXel pozvala novináře na setkání ZyConnect, kde se ústy svého channel managera pro region CEE Martina Bratičáka podělila o novinky a o svůj pohled na současné trendy.

Martin Bratičák nejprve hovořil o tom, že ZyXel v součastnosti prochází velkými interními a externími změnami. Společnost se rozhodla reflektovat tyto změny prostřednictvím rebrandingu, změny korporátní identity, ale i samotné pozice firmy v rámci konkurence a trhu.

Podle Bratičáka bude změna velmi výrazná a viditelná. Společnost ještě v průběhu druhého kvartálu změní své logo, změnou již prošel web společnosti a další novinky budou následovat.

Ještě větší změny se udály v interní sféře společnosti. ZyXel provedl urychlení vnitřních procesů, zavedl nové služby pro výměnu vadných zařízení a má i novou logistiku včetně nového skladu.

Příležitosti ve Wi-Fi, LTE, ale i úložištích

Martin Bratičák se mohl pochlubit, že ve srovnání s nejbližší konkurencí, za kterou označil D-Link a Netgear, se ZyXelu v roce 2015 výrazně dařilo. Za příčinu uvedl fakt, že 75 % obratu ZyXelu v regionu CEE pocházelo z podnikových řešení, zatímco oba konkurenti jsou podle Bratičáka orientovaní spíše na spotřebitelský segment.

ZyXelu se v současnosti daří v oblasti Wi-Fi, kterou Bratičák označuje za motor růstu. Zatímco v roce 2014 tvořily bezdrátové produkty 9 % obratu firmy v regionu CEE, v roce 2015 to bylo 12 % a v letošním roce to podle Bratičáka bude již 15 %. Tento trend má podle něj pokračovat ještě minimálně tři roky.

My jsme storage ještě nezabalili,“ řekl Martin Bratičák v souvislosti s klesajícím globálním trhem osobních úložišť, která nedokáží čelit konkurenci cloudových služeb, jež jsou běžně bezplatně dodávány k různému softwaru i hardwaru. Zatímco konkurence segment opouští, ZyXel v této oblasti stále ještě vidí příležitost, což dokazuje například novým dvoudiskovým úložištěm NAS326.

Cyber25

Druhou produktovou skupinou, ve které došlo z pohledu ZyXelu k velkým změnám, jsou LTE zařízení, konkrétně routery, spotřebitelské hotspoty a firemní hotspoty. Zatímco před půl rokem neměl ZyXel v portfoliu téměř nic, nyní na trh dodává například mobilní router LTE4506 a další produkty se slotem na SIM kartu,

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury