Freecom vstupuje naplno na český trh

28. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Výrobce digitálních úložných řešení Freecom naplno vstupuje na český trh. U kterých distributorů jej najdete?

Freecom již svá zařízení českým zákazníkům nabízí od roku 2009, kdy navázal spolupráci s distributorem DiskusFreecom již svá zařízení českým zákazníkům nabízí od roku 2009, kdy navázal spolupráci s distributorem Diskus, nicméně během několika následujících měsíců uvede na tuzemský trh kompletní sortiment svých produktů a služeb.

O distribuci se bude starat trojice distributorů Diskus, eD system Czech a IT trade.

Výrobce se zaměřuje na výrobu stolních i přenosných pevných disků, síťových NAS úložišť, flash disků, DVD vypalovaček a RDX a páskových úložišť.

V září 2009 byl Freecom akvírován společností Mitsubishi Kagaku Media a nyní patří do skupiny MKM/Verbatim.

Cyber25

Freecom při vývoji svých zařízení často spolupracuje s externími technologickými partnery a designéry při vývoji svých produktů, koncového zákazníka tak může zaujmout nejen technickými parametry, ale i vzhledem.

Například disk Mobile Drive Sq byl navržen ve spolupráci s designérem Armanem Emamim, zatímco disky Mobile Drive XXS a Hard Drive XS 3.0 byly vyvinuty belgickým designérem Sylvainem Willenzem. Freecom také navrhuje mobilní pevné disky pro produkty od firmy Apple.

Zdroj: Freecom

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem