Konkurence: Alza.cz zvýšila kapacitu holešovické centrály

9. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
E-shop Alza.cz tvrdí, že jeho zrekonstruovaná centrála na Praze 7 s více než 1 200 vystavenými produkty je největším obchodem s počítači a elektronikou v ČR. Co rekonstrukce přinesla?

Konkurence: Alza.cz zrekonstruovala holešovickou centráluE-shop Alza.cz oznámil, že tento týden dokončil rekonstrukci své kamenné centrály, která sídlí v pražských Holešovicích. Její součástí je i showroom, kde si zákazníci mohou osobně prohlédnout vybrané produkty ze sortimentu.

Rekonstrukce trvala deset týdnů a probíhala za plného provozu. Přinesla rozšíření a modernizaci stávajících prostor.

Alza.cz uvádí, že showroom po rekonstrukci nabízí více než 1 200 vystavených produktů.  „Jde tak o největší prodejnu výpočetní techniky a elektroniky v České republice,“ tvrdí Alza.cz v tiskové zprávě o své centrále na Praze 7.

Rekonstrukce přinesla i nové výdejní prostory, které mají mít kapacitu pro obsloužení 8 000 zákazníků denně. Technickou zajímavostí je pak regulace hlášení vyvolávacích čísel automaticky podle aktuálního hluku v hale.

Celkově se prostory holešovické centrály zvětšily o 600 čtverečních metrů. Nainstalována byla téměř jedna tuna různých kabelů a vytvořeny byly čtyři stovky LAN zásuvek.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem