McAfee kupuje NitroSecurity kvůli lepší správě bezpečnostních rizik

6. 10. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
McAfee, obchodní jednotka společnosti Intel, oznámila akvizici společnosti NitroSecurity. viceprezident channel & commercial sales, David Small, nám exkluzivně poskytl na Canalys Channels Foru bližší informace.

David Small, viceprezident channel & commercial sales společnosti McAfeeNitroSecurity má pomoci McAfee zlepšit schopnosti analýzy rizika a hrozeb v rámci stávajícího portfolia.

Společnosti částku transakce nezveřejnily, měla by být však uzavřena během měsíce.

Bezpečnostní produkty NitroSecurity poskytují detekci, vyhodnocení a snížení dopadů hrozeb v reálném čase. Software umožňuje podnikům kontrolovat datové pakety, sledovat síť, analyzovat a reagovat na aktuální události.

McAfee akvizicí získá schopnosti identifikovat a řešit hrozby „v minutách, ne hodinách,“ uvedl výrobce v tiskovém prohlášené. Mezi zákazníky NitroSecurity patří např. Coca-Cola, armáda Spojených států či NASA.

Zaměstnanci NitroSecurity se stanou součástí obchodní jednotky Risk and Compliance v McAfee, provoz však zůstane v původních kancelářích (Portsmouth, New Hampshire).

David Small odpovídá na otázky ChannelWorldu

Jan Mazal: Kdy budou moci partneři McAfee nabídnout produkty od NitroSecurity?

David Small: Produkty budou dostupné v podstatě od okamžiku uzavření akvizice. Pro partnery jsme již v tento okamžik schopní nabídnout podporu NitroSecurity prostřednictvím našeho nástroje pro správu ePolicy Orchestrator (ePO), kterým dokážeme ovládat i další řešení.

Gartner uvádí, že trh zabezpečení informací a správy událostí – SIEM (Security Information and Event Management) rostl v loňském roce o 15 % na 987 milionů dolarů. Podle IDC poroste významně i v dalších letech.

Kdo je typický zákazník NitroSecurity?

Musím říct, že je to v podstatě každý. Bezpečnost se stává stále komplexnější záležitostí, a pokud ji chcete efektivně spravovat, musíte se podívat na všechny její součásti.

Můžete ještě ve stručnosti představit hlavní cíle McAfee v oblasti partnerské spolupráce pro letošní rok?

Letos velmi tvrdě pracujeme na revitalizaci řady našich programů. Před několika týdny jsme oznámili významné vylepšení programu pro registraci zakázek. Jedná se o velmi agresivní program s výraznými maržemi, což je spolu se zaměřením na usnadnění prodeje celého portfolia hlavním záměrem změn v programech McAfee. Jednou ze změn je také program zaměřený na SMB, který obsahuje řadu nástrojů, podpory a školení, které partnerům pomáhají získat zákazníky. Především v oblasti SMB musíte být velmi rychlí, proto také k registraci zakázek partnerům nabízíme SLA.

Dokážete již nyní říct, jak se akvizice NitroSecurity promítne do programů pro partnery?

Rozhodně to bude znamenat také změny v partnerském programu a zavádění nových certifikací, nyní je však brzo uvádět bližší informace.

Kde spatřujete další příležitosti pro partnery, i z pohledu letošních předchozích akvizic?

Nedávno jsme koupili také společnost Sentrigo, která se zaměřuje na zabezpečení databází. Tyto produkty jsou také předintegrovány s naším ePO. Správa databází jen z pohledu porozumění, kolik jich vlastně organizace provozuje, je velkou výzvou. Naše řešení zabezpečuje databáze mimo samotnou platformu a umožňuje tak jejich nepřetržitou aktualizaci a záplatování. Tato oblast představuje zcela novou příležitost pro partnery a lze očekávat, že trh zabezpečení databází do budoucna výrazně poroste.

McAfee společně se svým distributorem, společností Comguard, minulý měsíc otevřelo v Brně nové kompetenční centrum. Více se o něm dozvíte v rozhovoru s Janem Dymáčkem, Pavlem Hankem a Jonem Parksem zde.

Zdroj: ChannelWorld, IDG News Service

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT