Elko naviguje s GoClever

25. 3. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Elko Trading, specializovaný distributor IT a spotřební elektroniky, oznámil uzavření kontraktu s firmou GoClever na distribuci navigací pro Českou a Slovenskou republiku. Jaké produkty uvede na trh a kteří další distributoři je mají v nabídce?

Spoluprací s GoClever Elko rozšíčilo svou nabídku navigací (Foto: GoClever 5010FM BT AV)Kontrakt na distribuci navigačních zařízení GoClever platí v Elku od března. Navigace využívají softwarového programu Mireo, který je známý z navigací Mio. Mezi funkce přístrojů patří zobrazování 3D budov, obsahují nejnovější dostupné mapy, případně u vyšších modelů TMC a FM transmiter, webový prohlížeč, GeoPix (fotografická navigace) a další. U vybraných modelů je i možnost telefonování hands free přes bluetooth.

V současnosti jsou v nabídce distributora 4 modely.  Nejlevnější z nich GoClever 3535CE je k dostání za koncovou cenu pod tři tisíce včetně map střední Evropy. Naopak nejdražší model GoClever 5010FM BT AV v koncové ceně 6 614 Kč s DPH. Ten disponuje 5" LCD s poměrem stran 16:9 a řadou multimediálních funckí.

Elko smlouvou s GoClever rozšiřuje portfolio navigační techniky o dalšího hráče. Současná nabídka distributora již v tomto segmentu zahrnuje např. značky Mio, MyGuide, TomTom, E-Ten. 

Produktovým manažerem pro značku GoClever v Elko Trading je Stanislav Pramuka (pramuka@elko.cz).

Cyber25

Více se o produktech GoClever můžete dozvědět také na oficiálních stránkách zde.

Autorizovanými distributory značky jsou v Česku 100Mega Distribution, Agora DMT a nyní také Elko Trading, Tito distributoři dodávají produkty výrobce rovněž na slovenský trh.

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky