TP-Link zavedl technickou podporu v češtině

2. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Po zavedení testovacího režimu české technické podpory na konci roku 2012, spustila společnost TP-Link, dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, ostrý provoz.

Služby technické podpory společnosti TP-Link lokalizované pro český trh je nyní spuštěna v plném provozu a vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně, uvedl výrobce.

Prodejní partneři či koncoví zákazníci či se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení,“ uvádí TP-Link.

V rámci služby můžete taktéž řešit technické problémy spojené s úvodním nasazením produktů. Technická podpora má taktéž připravovat krátké návody, jež mají uživatelům pomoci s realizací nejčastějších úkonů.

Jak kontaktovat?

Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline na telefonním čísle (+420) 245 008 103.

Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 18:00 hodin - první odezvu TP-Link garantuje nejpozději do 24 hodin.

Pro co nejrychlejší vyřízení dotazů byste si před komunikací s pracovníkem podpory měli připravit co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc.

Channeltrends letní speciál

Co si připravit?

  • Typové označení produktu.
  • Příp. verzi daného typu.
  • U dotazů v oblasti síťových produků - poskytovatele internetového připojení.

 
Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury