Alza: Na Slovensku roste poruchovost elektroniky

21. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © .shock - Fotolia.com
Slovenská pobočka Alzy zveřejnila statistiku poruchovosti prodávaného zboží

Podle prodejce Alza.sk na Slovensku roste poruchovost elektroniky. Za poslední dva roky Alza zaznamenala přibližně 25% nárůst reklamací týkajících se poruch nebo technické kvality prodávaných produktů.

V žebříčku spolehlivosti podle prodejce vede bílá technika, domácí spotřebiče a přístroje určené k péči o tělo. Naopak nejhůře jsou na tom denně používané telefony, tablety nebo notebooky.

Prodejce nedávno přistoupil k uvádění spolehlivosti u prodávaného zboží. Údaj vychází z poměru reálných reklamací k celkovému počtu prodaných kusů.

Výrobok, ktorý vykazuje menej ako 2 % nespokojných zákazníkov označujeme ako spoľahlivý. Naopak, tovar s viac ako 10 % nespokojných zákazníkov označujeme ako nespoľahlivý, čo nás vedie k jeho postupnému vyradeniu z predaja,“ vysvětlil v tiskové zprávě Martin Lakomý, ředitel oddělení péče o zákazníka Alza.sk.

Prodejce dále uvedl, že podle nově uváděného údaje o spolehlivosti se rozhoduje již přibližně 10 % jeho zákazníků.

Zdroj: Alza.sk

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina