Arista v prvním čtvrtletí zaznamenala rekordní tržby

5. 5. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Společnost těší úspěch podnikové nabídky, tržby meziročně vzrostly bezmála o třetinu.

Společnost Arista Networks zveřejnila výsledky svého hospodaření v prvním čtvrtletí 2022, jež skončilo 31. 3. 2022. Z nich vyplývá, že společnost ve sledovaném období dosáhla rekordních tržeb, a to navzdory problémům v dodavatelském řetězci.

Arista v prvním kvartálu utržila 877,1 milionu dolarů, což představuje mezičtvrtletní zlepšení o 6,4 %. V meziročním srovnání jde dokonce o 31,4% růst. Společnost proto odhaduje, že by se její tržby ve druhém čtvrtletí 2022 mohly vyšplhat na 1 miliardu dolarů.

Cyber25

Těší nás pokračující růst naší podnikové divize, který v kombinaci s robustní nabídkou produktů nové generaci a aktivní spolupráci s cloudovými zákazníky přispěl ke skvělému výsledku,“ uvedla CFO Aristy Ita Brennanová.

Zdroj: Arista Networks

Nové články do mailu

 

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen