Arrow: Microsoft se chystá zpřísnit podmínky pro přímé účastníky programu CSP

25. 6. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kras99 @ Fotolia.com
Distributor s přidanou hodnotou varuje, že účastníky programu Cloud Service Provider na úrovni Direct Reseller čekají od konce léta nové povinnosti. Řešením má být bezplatný přechod na úroveň Indirect Reseller zahrnující prodej přes distributory.

Microsoft se podle společnosti Arrow rozhodl ke 31. 8. 2018 změnit podmínky pro přímé účastníky programu Cloud Service Provider, tedy ty na úrovni Direct Reseller (Tier 1), kteří se rozhodli pro model spolupráce bez mezičlánku v podobě distributora.

Arrow uvádí, že Direct Partner bude mít od konce srpna povinnost předplatit si balíček podpory Advanced Support for Partners za zhruba 15 000 eur, který obsahuje neomezenou podporu služeb Azure, Office 365 a Dynamics formou incidentů.

Direct Partner bude dále muset disponovat řešením, které zajišťuje automatické rozpočítání služeb na zákazníky a následnou fakturaci, kontrolu spotřeby a portál pro technickou podporu. Zároveň bude muset prokázat, že cloudové služby prodává s přidanou hodnotou.

Tím se rozumí schopnost prokázat, že daný Direct Partner nabízí implementační služby, správu nebo technickou podporu na odpovídající úrovni. Z dlouhodobého hlediska pak bude Microsoft zřejmě zavádět i objemová kritéria pro počet prodaných služeb.

Channeltrends letní speciál

Arrow dodává, že tento model zřejmě nebude pro řadu Direct Partnerů v budoucnu rentabilní, a upozorňuje na možnost bezplatného přechodu na nepřímý model Indirect Reseller (Tier 2), se kterým má řadu vlastních zkušeností.

Zdroj: Arrow

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen