Balíkobot hlásí úspěšný rok, vloni zdvojnásobil tržby na 30 milionů korun

4. 2. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ronstik @ fotolia.com
Služba v roce 2020 přepravila 18,6 milionu zásilek, nejvytíženějším dnem bylo 30. 11. Letos společnost plánuje zdvojnásobení všech klíčových ukazatelů – tržeb, počtu zákazníků i objemu přepravených zásilek.

Logistická služba Balíkobot informuje, že rok 2020 byl pro ni rekordní. Obrat dosáhl 30 milionů korun, což meziročně představuje nárůst o 100 %. Počet klientů se zvýšil o 50 % na 2 373 a prostřednictvím aplikace Balíkobot bylo přepraveno přes 18,6 milionů zásilek.

Česká e-commerce má za sebou další rekordní rok. Obrat internetových obchodů se navyšuje, nové vznikají jako houby po dešti. Aby e-shopy nebo výrobní firmy, které distribuují své zboží, v obrovské konkurenci obstály, musí neustále zlepšovat své služby,“ vysvětluje CEO Balíkobotu Martin Šauer.

S Balíkobotem jsou podle něj měsíčně odeslány 3 miliony balíků a téměř 200 tisíc palet. Hodnota dobírek dosáhla 12,5 miliardy korun. Nejsilnějším dnem v roce 2020 bylo 30. 11., kdy bylo přes jeho aplikaci odbaveno 214 000 zásilek.

V loňském roce se na technologii společnosti připojilo rekordních 788 firem, čímž se počet jejich klientů rozrostl na 2 373. Počet přepravených zásilek se zdvojnásobil z 9,4 milionu v roce 2019 na 18,6 milionu v roce 2020.

Cyber25

Balíkobot také rozšířil portfolio dopravců o 5 nových subjektů (Gebrüder Weiss, Messenger, DHL DE, FOFR a FedEx) na celkových 32 a tento trend bude pokračovat.

Zdroj: Balíkobot

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci