Datart je s vánoční sezonou spokojený, v prosinci překonal výsledky z roku 2022

12. 1. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart.cz
I přes nepříznivou ekonomickou situaci a posilující konkurenci v podobě online tržišť se Datartu v předvánočním období podařilo dosáhnout rekordních prodejů.

Společnost Datart uvádí, že závěr loňského roku hodnotí jako úspěšný. Prodejci se podařilo dosáhnout rekordních prodejů, největší zájem byl již tradičně o mobilní telefony a jejich příslušenství či chytré hodinky, za očekáváním naopak lehce zaostaly notebooky.

„Během akce Black Friday jsme zaznamenali vyšší prodeje o téměř 10 % než ve stejném období v předešlém roce a podařilo se nám posílit podíl na trhu, což vzhledem k současnému vysoce konkurenčnímu prostředí hodnotíme jako velký úspěch,“ shrnuje Jan Pospíšil, obchodní ředitel Datartu.

Mezi nejpopulárnější produkty během akce Black Friday podle dat obchodu patřila sluchátka Apple AirPods a herní konzole PlayStation 5. Momentum pak gradovalo i v průběhu prosince.

Našli jste pod stromečkem elektroniku?

„Za celý prosinec se nám podařilo překonat plán i výsledky z roku 2022 o 6 %. Čísla z předchozího roku jsme dokázali pokořit každý den od 4. do 22. prosince, kdy se nám podařilo vygenerovat rekordní denní prodej,“ říká Pospíšil.

Nejvíce se na růstu podílely prodeje mobilních telefonů a jejich příslušenství či chytrých hodinek, méně se naopak dařilo segmentu notebooků, Dartart doplňuje, že výrazně rostly především prodeje značek Apple, ETA, TCL, Playstation, Acer, Dyson či Garmin.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu