Dny dopravy zdarma se poprvé konaly v létě, obchody odpustily dopravné za 13 milionů

27. 8. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
První letní vydání akce Dny dopravy zdarma přinesla zapojeným e-shopům obrat ve výši 245 milionů korun a zákazníci ušetřili 13 milionů na dopravě. Reálný efekt na byznys provozovatelů, zejména z hlediska marží, však zůstává tajemstvím.

Sedmé vydání akce Dny dopravy zdarma, které se konalo ve dnech 20. – 22. 8. 2018, přineslo zapojeným e-shopům obrat ve výši bezmála čtvrt miliardy korun. Prodejci současně „obětovali“ dopravné v celkové hodnotě 13 milionů korun.

Návštěvníci 836 zapojených e-shopů nejčastěji nakupovali mobilní telefony, malé a velké domácí spotřebiče, módní doplňky a také kola a vybavení pro cyklistiku. Oblíbeným sortimentem byly také hračky.

Dny dopravy zdarma se poprvé konaly v létě, a přestože se zdaleka nepostaraly o takový obrat jako předchozí vydání na podzim 2017 a zapojil se do nich menší počet e-shopů, organizátor Heureka.cz celou akci hodnotí pozitivně.

Vzhledem k tomu, že online nákupům obecně léto příliš nepřeje, dopadla akce dobře. Možnost nakoupit v ověřených e-shopech s nulovou dopravou zákazníci využili,“ uvedl ředitel zákaznického centra Heureky Jan Kriegel.

ChannelWorld oslovil Heureku s dotazem, o kolik se e-shopům během akce zvýšil obrat oproti běžnému průměru. Portál však taková data v současnosti nemá k dispozici. O reálném pozitivním efektu akce na byznys e-shopů tak lze spíše spekulovat.

Infografika – Výsledky letošních Dnů dopravy zdarma

Dny dopravy zdarma 2018

Zdroj: Heureka.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu