DPD během vánoční sezony očekává 60% nárůst objemu zásilek

2. 12. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Přepravce nasadil více než tisícovku kurýrů a navýšil kapacity na depech i na zákaznické lince. Zákazníky vyzývá objednávat vánoční dárky tak, aby balíčky byly předány k přepravě nejpozději 18. 12.

Společnost DPD CZ předpokládá, že o Vánocích se objem balíků zvýší v průměru o 60 % oproti zbytku roku. V této souvislosti nasazuje 1 100 kurýrů a rovněž navyšuje kapacity na depech i na zákaznické lince.

V centru Prahy a Plzně nově doručují cyklokurýři, v Praze pak navíc i pěší kurýrka. Všichni kurýři DPD mají nové platební terminály s přímým připojením do skeneru, což dle přepravce výrazně zkracuje dobu doručování.

Otevřeno je také 800 výdejních míst Pickup, která jsou dle přepravce dostupná celorepublikově do 15 minut autem. Společnost doporučuje zákazníkům objednávat balíčky tak, aby byly předány k přepravě nejpozději 18. 12.

Sledujeme, že počet zásilek postupně roste již od začátku listopadu a vrchol očekáváme poslední týden před Vánoci. Na sezónu se připravujeme vždy pečlivě a několik měsíců v předstihu. Proto věřím, že nás ani letos nezaskočí očekávaný nápor zásilek,” říká Miloš Malaník, generální ředitel a jednatel DPD CZ.

WT100_25

DPD dodává, že centrální depo je dle plánu v provozu nepřetržitě, ostatní depa pak fungují ve standardním sezónním režimu bez komplikací. Pokud nenastanou extrémní změny v počasí, přepravce očekává, že se podaří doručit zásilky bez problému včas.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně