Konkurence: Electro World získal ocenění Superbrands 2013

15. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Řetězec Electro World se spotřební elektronikou získal od Brand Council Czech Superbrands cenu Superbrands pro rok 2013. Má patřit mezi nejlepší značky na trhu

Superbrands, který je celosvětově fungujícím programem hodnocení značek, ocenil v České republice Electro World. Hodnocení a nominace značek na ceny Superbrands probíhá na základě identických kritérií, dnes již v 88 zemích světa včetně České republiky.

Velice si tohoto ocenění vážíme. Potvrzuje se nám fakt, že je naše strategie správná, proto v ní budeme pokračovat. I nadále budeme nabízet nejširší sortiment zboží za přiměřené ceny včetně kompletního portfolia služeb, investovat do prodejen a vzdělávat naše zaměstnance,“ uvedl v oznámení Ján Gažovský, ředitel Electro Worldu v České republice a na Slovensku.

„Titul Superbrands je udělován nejlepším značkám na trhu. Tyto úspěšné značky jsou poté pozvány do programu Superbrands, který pomáhá posílit a upevnit jejich popularitu díky kolektivním kampaním, průzkumům a publikacím,“ dodal Roman Sovják, ředitel programu Czech Superbrands.

Zdroj: Electro World

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen