Lidé: Michal Lojek posílil Lenovo v ČR jako smartphone manager

28. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Lokální tým pobočky společnosti Lenovo posílil Michal Lojek, který nastoupil na pozici smartphone manager.

Michal Lojek (44) bude zodpovídat za posílání vnímání značky Lenovo v segmentu chytrých telefonů v České republice. Společnost to oznámila na tiskové konferenci v srpnu v rámci oficiálního uvedení smartphonů do ČR.

Před nástupem do Lenova působil Michal Lojek na pozici ředitele divize mobilních telefonů Ericsson. V roce 1996 přivedl tuto značku na český trh mobilních telefonů a pomohl jejímu dosažení pozice lídra.

V roce 2003 se podílel na oživení značky Sagem v ČR a na Slovensku. Ve společnosti tehdy zastával pozici obchodního a marketingového ředitele pro ČR a SR. Od roku 2007 řídil divizi mobilních telefonů ve společnosti Brightpoint, kde měl jako obchodní ředitel pro východní Evropu zodpovědnost za 16 trhů.

Michal Lojek vystudoval Přirodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy a absolvova MBA program. K jeho zálibám patří zejména ruská literatura a myslivost.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %